Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma pane Zieglere, jen tak dál a nenechte se vyprovokovat "moudry" pana 7537 a jemu podobnýchR^. Jak píše pan Nádvorník - každá zveřejnění obdobných ...byť drobných bolševických svinstev..... .obdobným způsobem připomenuté...je užitečné - píšete mi z duše pánové!!

3 2
možnosti

Jaromír petřík, který obdivuje vraha Stalina a schvaluje vraždy žen a dětí má ode mě ode dneška zákaz diskuse pod mými články. A kdo s tím bude mít problém, bude mít zákaz rovněž. A neopovažte se ho porušit!

6 2
možnosti
Foto

To je zajímavý postoj. Jak ho chcete realizovat?

0 1
možnosti

...R^...každá zveřejnění obdobných ...byť drobných bolševických svinstev..... .obdobným způsobem připomenuté...je užitečné ....pravověrné rudochy poškádlí...ostatním připomene...kam bychom asi znovu nechtěli....

...takže u mne karma....;-)

14 3
možnosti
Foto

I60v82a40n 88M94a16r20e83k

1. 5. 2016 19:10

Ano p.Nádvorníku, máte můj plný souhlas, jen škoda že jste své "hrdinské" názory (a nejen Vy) nedal veřejně najevo už před rokem 1989. V té době jsem o Vás a vlastně o všech zdejších "hrdinech" nikdy neslyšel . R^

2 9
možnosti
Foto

Ode mě karma. Komu to tenkrát vadilo, tak uzná že tyhle zrůdnosti je pořád třeba připomínat. A komu to nevadilo, ten nadává autorovi. A soudě podle množství těch druhých příspěvků v diskusi je vidět, že toho připomínání nebude nikdy dost.

15 3
možnosti

J67o55s81e69f 70N98i20k32l

1. 5. 2016 16:07

...je dobré, že panu autorovi vždy dělá alespoň někdo advokáta..někdo mu přitakat musí..alespoň podpora karmou..;-)

5 6
možnosti

Bohuzel se moje odpoved zaradila nekam jinam.

0 0
možnosti
Foto

I18v22a66n 48M63a79r87e80k

1. 5. 2016 14:53

O Vámi v nadpisu vzpomínaném pocitu p.Jene mám poněkud jiné představy . Třeba Vaše blogy na politická témata z nich proudem teče žlučovitá nenávist jsou toho zářným příkladem . A že si nedáte pokoj ani na prvního máje který je označován za lásky čas to už je na pováženou. . . . . .A nebo jste se zde prezentoval práve proto že je první máj a třešně u Vás už zřejmě odkvetly ? ! 8-oRv . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . byl 1 .máj. . . . . . . . .VR^

7 9
možnosti

Píše někdo, kdo vzpomíná se slzou v oku na Havránka;-D

4 10
možnosti

Souhlasim s Vami. Ja ale na rozdil on Vas, tomu komunistickemu hnusu dekuji. Diky nemu, jsem s celou rodinou emigroval do Australie a nelituji toho. Dnes uz jsem s manzelkou v duchodu a momentalne podnikame cestu okolo Australie. V duchu dekujeme byvale KSC, ze nam to nechte umoznili.

10 0
možnosti
Foto

I10v17a28n 88M82a28r81e40k

1. 5. 2016 15:00

No tu cestu z toho co jsem se o Austrálii dozvěděl Vám p Kallo ani moc nezávidím, já se ŕaději potloukám po své krásné domovině a nic mi tu nechybí, a ta Austrálie už vůbec ne . R^[>-]

3 8
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,48
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz