Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

více než ty šaliny by mě zajímalo jízdné v jednotlivých historických obdobích

1 0
možnosti

Neni problem se na strankach DPHLMP dopatrat. Ja si pamatuju 3 Kcs, pak 0,60 Kcs s prestupovanim jen tam, kde se linky naposledy rozdvojuji. pak 1 a 3 Kcs neprestupne, a dnes to mam zadarmo.

0 0
možnosti
Foto

Dotaz: jsou v onom muzeu i trolejbusy, či alespoń ́obrazově zachyceny, popř. i jejich trasy jak z této vozovny, tak i na Bořislavku, ke svat. Matěji a do Podbaby, či na Strahov, atp.?A byl jste v onom muzeu osobně, či čerpáte toliko z netu?

P.S.: jen pro zajímavost, já je všechny pamatuji, m.j. např. i od Strašnic až třeba do Jinonic, vč.všech jejich propojení s typy od Tatry až po Škodovku. Bejvala to dost hustá sítˇ, než je nahradily autobusy;-)

2 0
možnosti

Byl jsem v muzeu osobně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz