Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak by to bylo krasne, kdyby kazdaj ceska obec mela takoveho Europoslance pisiciho na Evropu nenavistne blogy, ale pro tu svoji obec Evropu dojiciho.

0 0
možnosti
Foto

Jo, kdo píše na Evropu nenávistné blogy. To jste asi si mě spletl s Machem...8-o

3 0
možnosti

A to je dobře že to takto funguje, že se papalas primluvi a přijedou bagry?

1 2
možnosti
Foto

Asi jste ten článek nečetl, co? :-/

2 0
možnosti
Foto

Je vždy dobré, stará-li se nadějný politik o výstavbu silnic a dálnic, je to velmi záslužné. Já vím, že to je špatný příklad, ale také Adolf Hitler na tomto poli vy\konal mnoho politické práce. Známé jsou jeho filnové záběry jak háže lopatou za nadšeného přihlížení voličů, Zda bude také pan Zdechovský házet lopatou nevím, ale prospělo by mu to.

2 3
možnosti
Foto

K30a42r88e47l 63M12á60d49l98e

22. 5. 2016 14:17

....a zda se pan Zdechovský stejně postará i o tisíce dalších vesniček, které na tom jsou nemlich stejně, nebo zůstane jen u té své privilegované vísky (aby se mu nerozpadlo auto, když tam dvakrát za rok zavítá).

3 2
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,51
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz