Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Popište stručně princip zákona, který zakáže prodej pozemků kvůli možné stavbě, realizované ze 20 let. Dík.

0 0
možnosti

No jo, blíží se volby, Paroubek vylézá z díry. Za kterou stranu to bude tentokrát?

0 0
možnosti

J41i35ř20í 86V82a46c30a

23. 6. 2016 0:54

Já myslel, že píšete jen proti Rusku.

3 0
možnosti

Ziegler by chtěl také někdy dostat nějaké plus. ;-D;-D

1 1
možnosti

Zasnu, jak "lide" co o Praze tak nejvejs neco zaslechi dokazou v diskusi radit.

Budu se sem muset podivat casteji, abych se neco om Praze dozvedel.

0 0
možnosti

Zdravím. Můj šéf to neví, tak se zeptám Vás. Jak mají Němci ošetřen výkup pozemků třeba pro silnice a dálnice? Já jsem za 20 let nikde nezaznamenal v médiích nějaký skandál, nebo zdržení, které by trvalo roky, jako je zvykem u nás doma.

0 0
možnosti

ja bych radsi videl zase aby po vaclavaku jezdily tramvaje. A<v Libusi aby zase prodavali tuhusi krev.

0 0
možnosti

Jsem Pražák, Vltavou křtěnej. Už tři čtvrtiny století. Ale tramvaj nééé. Proboha nééé.

0 0
možnosti
Foto

Zahušťování metra drasou D je nesmyslné, dovede-li do cventra po stejné lince další desetitisíce lidí z Vidlákova, budou všichni jezdit s hubou na skle Rv

0 3
možnosti

Macku prosím Vás mlčte a neztrapňujte se tady. ;-D

0 0
možnosti
Foto

A já naiva jsem se až do dnešního dne domníval, že za to může Putin.

3 2
možnosti

Pane Petříku, nediskutujete k problému, původně jsem Vás chtěl smazat, ale ať normální lidi vidí, co jste zač. To je lepší. ;-D

1 2
možnosti

Nechápu, proč se v této souvislosti zmiňujete o Paroubkovi, který už dávno nemá na nic vliv Měl byste spíš mluvit o Marku Bendovi. Tento modrý svazák kandidoval pod heslem "Praha 4 potřebuje trasu D". Toto heslo uvádfěl hrdě na svých volebních plakátech - patrně tím mínil, že vezme krumpáč a hezky po údernicku začne trasu D kopat. Už jste ho s krumpaáčem na trase D někdy viděl? Mám pocit, že kromě modro-svazáckých keců ho nikdo pracovat neviděl.

2 1
možnosti

Úplně jednoduše, Je to reakce na článek, který pochází z Paroubkovy dílny a nikoliv Bendovy.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS