Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepletete si nějak ta století? Nebylo to předminulé?;-)

0 0
možnosti

Ja osobne mám radšej nemecké "ťažké" pivá z vyšším obsahom alkoholu, ale Budvar je podľa mňa najlepšie české pivo, veď aj v mojom meste sú prosperujúce krčmy s názvami Budvarka, Český budík..., kde sa čapuje iba BudvarR^.

0 0
možnosti

P62e46t37r 45Z96d95e78n89ě89k

27. 7. 2016 11:26

Budějovické pivo z BudvaruR^R^R^

0 0
možnosti

No,je i v Rusku...ale jedno z nejdrazsich piv.

0 0
možnosti

P44e81t53r 28Z58d88e78n45ě58k

27. 7. 2016 11:27

Za kvalitu je nutné si připlatit!!

1 0
možnosti
Foto

dobrý příklad efektivního státního podniku. Zisk jde do státního rozpočtu, a to je důležité. Jen více takovýchto podniků R^!!

0 1
možnosti

A to je doře, že zisk jde do státního rozpočtu, aby se mohla nahradit alespoň část ztrát jiných státních podniků, na př. ČSA. Ovšem souhlasím s panem Hlásným, že se jedná o problematiku schopného manažera a ve státních podnicích se bohužel (a to i v jiných zemích) manažéři většinou dosazují coby političtí trafikanti.:-(

2 0
možnosti

Budvar je R^

Jeho úspěch jen potvrzuje, co si už dávno myslím. Totiž že najmout dobrého manažera si může klidně i stát. Bohužel Budvar je dost vyjímkou, protože stát zastupují zkorumpovaný politici. Vsadim se, že někde trvale zasedá nějaká parta národní fronty, která vymejšlí, jak pivovar zašantročit. :-/

3 0
možnosti

P. S. Samson je taky R^

1 0
možnosti

R82a51d76e24k 28J93a18r45o88š

26. 7. 2016 19:24

Budvarem nepohrdnu... R^

1 0
možnosti

Můj muž teď preferuje Budvar, protože prý je pořád v českých rukou. Tak kupuje hned celou bednu, kdykoliv je v akci. Já sama jsem příznivcem Budvaru odedávna. Zvlášť v mladších letech mi plzeňské přišlo moc hořké, kdežto budvárek byl příjemný.

Nejsem ale kdovíjaký znalec. Pila jsem pivo ledaskde v Evropě a chutnalo mi i ve Španělsku nebo Bulharsku. V Itálii tak nanejvýš Stella Artois, naše piva tam jsou dosti drahá.

No, radši si půjdu udělat bylinkový čaj, budvar jsem již dneska měla a bedna je nebezpečně plná;-)

1 0
možnosti

Fandim Budvaru, aby i nadale zustal v ceskejch rukach. Ale osobne mi vic chutna Samson.

A jeste zazitek, pred par lety jsme pri prilezitosti jakehosi festivalu v Plzni hledali k veceru misto v hospode. Zachranila nas hospudka tocici Budvar.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3315
  • Celková karma 26,60
  • Průměrná čtenost 1811x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz