Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A opravdu za to může vámi zmiňovaný Putin? A že je tajga zamrzlá za to také může?

1 1
možnosti

P42e60t75r 86L53a80n36g36e75r

28. 7. 2016 21:49

Tak jsem si přečetl váš odkaz na echo24.cz. David vadí několika místním obyvatelům, kteří si vymohli hlasování. Titulek vašeho blogu je dost zavádějící.

12 2
možnosti
Foto

Pardon, chtel jsem kliknout na plus.

0 0
možnosti
Foto

I21v93a71n 97M76a44r96e53k

28. 7. 2016 21:27

Zdravím p.Jene. Rozesmutnilo Vás chování Vámi nenáviděných Rusů k replice sochy Davida v Petěrburgu ? A co by tak asi říkali na bronzové sousoší dvojice provádějící orální sex vystavené v Praze před tuším budovou Sazky, a jaký názor na toto "umění" a její prezentaci na veřejném prostranství máte Vy ? ! 8-o

4 2
možnosti
Foto

Tam to je? Ale ne naživo, že Ivane? A já bloud o tom nevím.

2 1
možnosti

Pane autore, víte co dělá vyspělý západ ?

Roku 1996 devótní američtí křesťané vyhlásili kampaň na zahalení dvou soch používaných při Olympijských hrách. Uráželo je, že by zpodobnění lidských postav mělo zahrnovat genitálie. Nedlouho předtím australské úřady zabavily kopii Michelangelova Davida, protože byla nemravná. Roku 2005 představitelé Bartholomew County, stát Indiana, požadovali, aby byly kopie antického umění staženy z očí veřejnosti, protože by dle zákonů státu Indiana byly považovány obscénní. Sochy zahrnovaly kopie Michelangelova Davida a Venuše Mélské.

7 3
možnosti

Smutné, ale nepřekvapí, respektive překvapí, že je to právě Petersburg, očekával bych něco podobného spíš bliž k Mongolsku. Ale to je prkotina.

Daleko víc mi dělá starosti náhlý kamarádšoft mezi Tureckým sultánem a Ruským carem. Jestliže jeho prvnim znakem je vypnuti proudu na základně Incirlik, tak to nevěstí vůbec nic dobrého. :-/

3 1
možnosti
Foto

Sultán vypnul proud? Já myslel, že pučinisti.

A to tam amíci nemaj UPS, takový ty generátory, co samy naskočej?

Hanba.

1 4
možnosti

:-).....Došla témata? Dnes na fb obsáhlý článek režiséra, který natočil přistání Američanů na měsíci ! MOžná je to konspirace, četl jsem o tom už mnoho článků, které to potvrzovaly, napište o tom něco ! Rv

4 5
možnosti

A v moři dneska plavala veeeliká ryba, zkuste jí najít a chytit, četl jsem, že je dobrá, potvrzovaly to 4 kuchařky z 5. :-)

2 0
možnosti

J76o82s72e96f 81N23i15k34l

28. 7. 2016 19:59

...i u nás by se našli takoví šílenci puritáni...a což teprve taková Eulálie Čubíková?...;-D

1 0
možnosti
Foto

Na tu mi nesahejte. Zvonokosy byl hit našeho dětství.

1 0
možnosti
Foto

Pane Zieglere, dekuji Vam. Uklidnil jste me a dnes budu dobre spat. Vy vzdy napisete, co se stalo spatneho a nejhorsiho v posledni dobe v Rusku. Pokud je toto to nejhorsi za posledni dobu, tak to s Ruskem tak spatne zase neni. Diky, ze jste do blogu umistil fotku teto krasne sochy. Ona vlastne cela tato akce Rusu udelala reklamu Michelangelovi a jeho dilu.

Omlouvam se Vam, ze jsem si trochu udelal legraci z Vasi pravidelne kritiky Ruska, Putina a nekdy i Rusu obecne. Nekteri blogeri systematicky zase kritizuji zapad. A tak by to v demokracii melo byt. Jen by se nemelo lhat a prekrucovat pravdu. Coz Vy myslim (moc) nedelate. Trochu vzdelani a chytri lide nakonec zpravidla stejne zjisti, jak se veci maji.

Zdravim do Budejic. Stravil jsem tam volnejsi posledni dva mesice vojny. Moc se mi tam i v okoli (Hluboka, Bezdrev atd.) libilo.

1 0
možnosti

Kritika by měla být na obě strany,musí být ovšem racionální,v řadě blogů s p.Zieglerem,pokud jde o RF,nesouhlasím,tentokrát ano,neboť umělecké dílo nemá vadit nikomu,renesance nabízí řadu krásných děl,totéž baroko,gotika...Jen si myslím,že srovnání s islamisty je trochu přehnané.

A pak vedení školy je osvícené,jak praví autor,z čehož plyne,že zdaleka ne všichni Rusové jsou netolerantní.

A ještě,jestli mohu mít otázku na autora,jaký je jeho názor na to,že v Česku někteří vandalové ničí čmáranicemi kulturní památky z dob našich dávných předků.

2 0
možnosti

To mně připomíná Jaroslava Vojtu, jak šel s kámošem v parku a nějakej borec tam na podobné soše ale ženy právě přikrýval tu intimní partii jakýmsi lopuchem. A ten kámoš povídá: Vidíš Jaroslave, moralist moralist a na um um jí dal list! Vojtovi se to líbilo a říkal, že to musí ukázat ženě. Večer ji tam vzal na procházku a když přišli k soše, tak povídá: Vidíš stará, moralist moralist a na p*ču jí dal um um!;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,46
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz