Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Situace se opakuje. Stejně jako v boji proti Hitlerovi jsou i v boji s islámem komunisti dočasnými spojenci ...

Ale postoj komunistů je jasný. Islám je pro ně "nekalou" konkurencí ...

2 0
možnosti
JN

Pan Ziegler se opět projevil jako "demokrat". Všechny nyní smazané příspěvky si přesně nevybavuji, ale ten, který napsal pan Otto Černý, rozhodně nebyl urážející ani v rozporu s pravidly diskutování. Pouze se ironicky ptal autora článku, jak on před rokem 1989 bojoval proti komunistům...

3 2
možnosti
PL

P93e22t55r 37L80a97n31g73e66r

12. 8. 2016 10:34

Promazal jste příspěvky s otázkami na vaši osobu pane Zieglere. Vlastně taky odpověď to vaše mazání. Není to poprvé, co nejste schopen diskuze. Je asi zbytečné vás více číst a diskutovat. Přeji veselé Vánoce.

3 3
možnosti
VM

On už maže i souhlasné názory.

1 2
možnosti
MC

Vím, že mnozí i zde diskutující nejsou schopni dodnes se oprostit od svých silových pozic, které jim tato zločinecká strana poskytla a tolik jim chutnali. Proto je dobré, že tyto hrozby někdo stále připomíná, neboť jsou i dnes opět možné. Vůdci komunistické říše patří bezesporu za mříže. Vychovávat dnes i další jejich pacholky jim bohužel umožnil i tolik oslavovaný V.Havel. Je vidět, že žádné sluníčkaření na ně rozhodně neplatí v ČR ani kdekoliv na světě. Jsou to nejzáludnější vychytralí zabijáci veškerých individuálních svobod. Proto Vám díky a dávám karmu.R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Za mříže bezesporu patří ti, kteří vojensky napadají a rozvracejí cizí země jako např. Irák a Libyi.

Chcete tím říct, že v USA, Velké Británii či Francii vládnou komunisté?

1 4
možnosti
Foto

A ještě nebezpečnější než komunisté a radikální islamisté jsou někteří zástupci západní demokracie.

G. Bush jr., T. Blair, D. Cameron, mají na svědomí více mrtvých než radikální islamisté z IS.

1 5
možnosti
Foto

Pane Petříků, podle vaší dětské logiky byste mohl vyjmenovatvšechny, co bojovaly proti nacismu.

3 0
možnosti
JN

J68o75s12e18f 34N38i43k47l

12. 8. 2016 9:05

...pane autore, ptám se vás, kterou otravnou látku použil Tuchačevský ve dvacátých letech proti ruskému obyvatelstvu v Tamborské gubernii, jak uvádíte...vy jste si to vymyslel, že?...již jednou jste o tom psal a já jsem vás označil za lháře?... tak jak to je?...

1 2
možnosti
Foto

Já jsem to četl také, že Michajil Tuchačevský užil natu dobu moderních chemických zbraní a bojových plynů při čemž zahynulo více než 1 000 povstalců i přibližně 500–700civilistů. Ale kde jsem to četl nevím.

0 0
možnosti
Foto

Klasika. Mazání. Jste formát, Zieglere, fakt.

1 2
možnosti
VM

Smazán byl i můj,a to jsem byl ke komunistům ve svém příspěvku velmi kritický,já toho pána občas nechápu.Všem fanouškům p.Zieglera říkám,že jsem komunista nikdy nebyl,nejsem a nebudu,jelikož jejich filosofie je nesmyslná,a co se zde dělo za jejich vlády,nejen zde,je odsouzeníhodné.

1 1
možnosti
FS

Pan Ziegler je nešťastný člověk,on z té jednostranné nenávisti onemocní.Články od něj jsou pořád jenom hledání všeho možného,jenom aby se projevil,jako "správně" myslící osoba,která jde s dobou.Je to prostě pozdně objevený hrdina.

9 9
možnosti
LC

Jen si tak přemýšlím, kde bych chtěl žít jako nemuslim a nekomunista-praktikující katolík, kdybych měl na vybranou je dvě možnosti ... SA a ČSSR.

1 2
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz