Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s tím fanděním to mám stejné :-)

1 1
možnosti

Jinak Kanadska hymna opravdu nezacina Oh Canada ... Rv

1 1
možnosti

Nezacina, nikdo to netvrdi :-)

1 0
možnosti

J26o65s14e65f 94N67i88k70l

29. 9. 2016 22:52

...já vás obdivuji...vy znáte i kanadskou hymnu...

2 0
možnosti

V jakem jazyce? Anglicky ci francouzky, nebo snad tu dvojjazycnou?

0 1
možnosti
Foto

Porazka Ruska potesi vzdy. A nejen ve sportu

2 6
možnosti
Foto

I23v87a67n 71M86a15r54e28k

29. 9. 2016 20:00

Trochu slabé "poteseni" p.Braune. Rv

4 1
možnosti
Foto

I68v70a67n 46M26a93r53e22k

29. 9. 2016 19:38

P. Jene že by "osvědčený systém" ? . . . . . . . ."Když mně zdechla koza,sousedovi ať zdechnou dvě ? " . Jinak holt jste se s tou předpovědí před turnajem nevyznamenal. Ale není to poprvé a určitě ani naposled. 8-o

8 0
možnosti
Foto

Tak vidíte. A to jste tady blábolil cosi o tom, že Česko má fantastický tým a dosáhne nevídaných úspěchů. Nakonec skončilo až za Ruskou Federací, a to je bohužel také Vaše vizitka Rv

6 4
možnosti
Foto

No jo, jenže naši hokejisté na rozdíl od Rusů nepropadli, i když skončili za nimi.

To je alespoň síla logiky!

8 1
možnosti

To motani politiky do sportu je prostě chucpe to tam nepatří. Jinak 27 let po revoluci to uz je diagnóza

11 2
možnosti

Já si mohu Hladíku fandit komu chci, a Vám to může být ukradené.

2 5
možnosti

Přiznám se, že jsem viděl jen zápas s Evropou, a ten se mi líbil.

Ale neumím si představit, jak se o zápase 0:6 dá říct, že jsme hráli dobře, jen jsme měli smůlu... Neviděl jsem to, ale ta smůla tedy musela být obrovská. Ale s Evropou se mi to opravdu líbilo a vítězství nad USA, i když už o nic nešlo, je také super!!

5 0
možnosti
Foto

Zajímavé:

Naši hokejisté nepropadli a Rusové, kteří dopadli lépe, tak propadli.

Měl byste psát politické sportovní reportáže.

4 2
možnosti

Drobny rozdil - CR nikdo za favorite nepovazoval. Dopali jste lepe nez vam bylo predpovidano.

.

S Ruskem se pocitalo vyse ... (I sami si to mysleli).

3 1
možnosti
Foto

Naši nepohořeli celkově. Ale s Kanadou 0:6, to byla tragédie a z naši strany strašný hokej. Resp. Kanada nás po desáté minutě k ničemu nepustila. Kanada nemá momentálně v hokeji konkurenci.

4 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz