Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)... Pane autore a páni diskutéři! Nevíte proč pořád to lidstvo někam spěchá? Co třeba cesta z Prahy do Ostravy o půlhodinu delší, změní to něco na běhu světa ?

Dnes jsem jel po dálnici přepisovou rychlostí a předjížděla mě jiná auta tak rychle, že se mi zdálo, že stojím. Za 20 km jsme se setkali v restauraci, už nespěchali!

Je to šílený svět! Stále rychleji, zabíjejte se, kam se ženeme? CO je náš čas proti věčnosti? !!!!!!

0 0
možnosti
Foto

I84v96a41n 86M82a35r22e36k

30. 9. 2016 22:14

P.Jene, kéž by takovou péči věnovali i vedlejším štrekám. Co to pomůže, když z Prahy do St. Města na Moravě se dostanu za pár hodim a potom se kodrcám různými ne-přípoji dvě hoďky do cílové stanice ? ! ;-(

1 0
možnosti

Řekl bych, že najednou to asi nepůjde, a že je potřeba opravdu začít na těch hlavních tazích.

1 0
možnosti

J23i66ř82í 70V96a41c84a

30. 9. 2016 21:02

Slyšel jsem i jiné názory ... že to vylepšování je nekoncepční.

Např. Praha Ostrava se má dělat v maximálnce ze 160 na 200 (a víc to zdržujou pomalé úseky, takže by bylo lepší udělat nové tratě, které se těm pomalým (nádraží, údolí řek vyhnout) a celou dobu by se jelo na maximálku... a takovou rychlotrať dát min na 250 km

1 0
možnosti

Vlaky, který se vyhejbaj nádraží jsou úplně nejlepší. Nejsou nikdy přeplněny, když jezdí z depa do depa. :-)

0 0
možnosti

Slint jako vždy podivejte se kolik se zrusilo trati zastávek atd. Jezdí se jen lukrativní trate jinak to jde ...... ale darmo mluvit vy musíte psát ideologické blaboly

0 4
možnosti

Technický a technologický rozvoj jde zpravidla s časem a není zcela závislý na politických poměrech. Náš rod pochází z Vašich jižních Čech, dokonce ze Schwarzenbergova kraje. Když srovnávám vesnici jak jsem jí vnímal v 50.letech a pak v 80. - byl to obrovský pokrok. Byť ne vše bylo OK. A nehoruji pro socialismus, ani s lidskou tváří. A tak je to i na železnici. ICE či TGV se nedožijete ani Vy.

0 1
možnosti

Železniční osobní doprava jde kupředu v porevoluční době ale skutečně rychleji. Když už Němci, Rakušané a jiní jezdili v klimatizovaných vozech, my jsme obdrželi vozy sice již konečně s čalouněnými sedadly, nicméně bez klimatizace a vakuových WC (jde o řadu Bmee z východního Německa). V Německu před revolucí jezdili 200 km/h, my nejvýše 120 a to málokde. Tratě byly pomalé, protože přednost měla nákladní doprava, kde rychlost nebyla prioritní.

2 0
možnosti
Foto

usmolených 160 a ještě jenom někde. Např. v Číně, řízené komunistickou stranou, to sype 350, což je jak si lehce spočítáme, více než 2x tolik

1 5
možnosti

Za socialistického Československa řízeného komunistickou stranou se u nás jezdilo po železnici nejvýše usmolených 120 a to ještě jenom někde. ;-D

2 1
možnosti

Pradědeček říkal, že za c. a k. monarchie vlaky jezdily dokonce i na čas.:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,46
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz