Děkujeme za pochopení.
S51t65a92n84d54a 17N39o18v15á42k
... Pane autore a páni diskutéři! Nevíte proč pořád to lidstvo někam spěchá? Co třeba cesta z Prahy do Ostravy o půlhodinu delší, změní to něco na běhu světa ?
Dnes jsem jel po dálnici přepisovou rychlostí a předjížděla mě jiná auta tak rychle, že se mi zdálo, že stojím. Za 20 km jsme se setkali v restauraci, už nespěchali!
Je to šílený svět! Stále rychleji, zabíjejte se, kam se ženeme? CO je náš čas proti věčnosti?
I84v96a41n 86M82a35r22e36k
P.Jene, kéž by takovou péči věnovali i vedlejším štrekám. Co to pomůže, když z Prahy do St. Města na Moravě se dostanu za pár hodim a potom se kodrcám různými ne-přípoji dvě hoďky do cílové stanice ? !
J84i54ř62í 79L38i51e57t15a22v15e79c
Řekl bych, že najednou to asi nepůjde, a že je potřeba opravdu začít na těch hlavních tazích.
J23i66ř82í 70V96a41c84a
Slyšel jsem i jiné názory ... že to vylepšování je nekoncepční.
Např. Praha Ostrava se má dělat v maximálnce ze 160 na 200 (a víc to zdržujou pomalé úseky, takže by bylo lepší udělat nové tratě, které se těm pomalým (nádraží, údolí řek vyhnout) a celou dobu by se jelo na maximálku... a takovou rychlotrať dát min na 250 km
Z22b69y87n43ě95k 97H10l39á47s62n24ý
Vlaky, který se vyhejbaj nádraží jsou úplně nejlepší. Nejsou nikdy přeplněny, když jezdí z depa do depa.
L82i44b46o33r 29H40l95a88d84i64k
Slint jako vždy podivejte se kolik se zrusilo trati zastávek atd. Jezdí se jen lukrativní trate jinak to jde ...... ale darmo mluvit vy musíte psát ideologické blaboly
P96a11v27e12l 34K28u12c12h35t43a
Technický a technologický rozvoj jde zpravidla s časem a není zcela závislý na politických poměrech. Náš rod pochází z Vašich jižních Čech, dokonce ze Schwarzenbergova kraje. Když srovnávám vesnici jak jsem jí vnímal v 50.letech a pak v 80. - byl to obrovský pokrok. Byť ne vše bylo OK. A nehoruji pro socialismus, ani s lidskou tváří. A tak je to i na železnici. ICE či TGV se nedožijete ani Vy.
M55a96t23ě52j 47V51o58n64d78ř97i13č93k90a
Železniční osobní doprava jde kupředu v porevoluční době ale skutečně rychleji. Když už Němci, Rakušané a jiní jezdili v klimatizovaných vozech, my jsme obdrželi vozy sice již konečně s čalouněnými sedadly, nicméně bez klimatizace a vakuových WC (jde o řadu Bmee z východního Německa). V Německu před revolucí jezdili 200 km/h, my nejvýše 120 a to málokde. Tratě byly pomalé, protože přednost měla nákladní doprava, kde rychlost nebyla prioritní.
M70i43r89o47s51l73a18v 55M30a78c71e85k
usmolených 160 a ještě jenom někde. Např. v Číně, řízené komunistickou stranou, to sype 350, což je jak si lehce spočítáme, více než 2x tolik
J25a92n 72Z80i37e45g36l79e36r
Za socialistického Československa řízeného komunistickou stranou se u nás jezdilo po železnici nejvýše usmolených 120 a to ještě jenom někde.
V46á32c79l80a88v 47Š33í15m65a
Pradědeček říkal, že za c. a k. monarchie vlaky jezdily dokonce i na čas.
- Počet článků 3314
- Celková karma 26,46
- Průměrná čtenost 1812x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz