Děkujeme za pochopení.
P34e80t31r 40L50a78n67g75e67r
Takže 27 let se nic na železnici nedělalo? To nemyslíte vážně. Ostatně to není ani pravda.
M26i86r53o38s56l54a62v 40M50a78c12e93k
Hlavním důvodem zrychlení osobních vlaků je to, že současný systém prakticky zlikvidoval nákladní železniční dopravu. To byste jako odborník měl uvést na prvním místě a ne to zbytečně tutlat
M67a82r74t27i64n 57N75o34v43o80t31n35ý
Což samozřejmě není pravda, ale to jako neodborník, nemůžete tušit.
I96v14a19n 46M29a31r52e62k
Je fakt , že ještě nyní se "žije" většinou z toho , co se zbudovalo za komárů , například minimálně 80% lokomotiv a motorových vozů pamatují komára. A srovnávat p.Jene železnici dnes a tehdy , no nevím . Tehdy byly i na vedlejších tratích vlaky zpravidla plně obsazené . Dnes (v době kdy jsme lidi odnaučili či odradili cestovat vlakem) jsou soupravy když už ne prázdné tak jen poloprázdné.
Ano . máte pravdu . . . "SŽDC teprve nyní" (27 let po něžné ! ) "opravuje" ? No stačí se podívat na naši i sousední žel. stanice a vaše tvrzení se sesype jako domek z karet. . . . stejně tak jako ty naše stanice .
I94v18a80n 21M59a55r35e24k
P. Jene ,to Vaše "-" je velmi slabý argument. Za ty prachy, co koridory stály, jsme mohli mít tratě jiné kvality a parametrů, a ne takové, na kterých je jen na pár desítkách km . s velkým humbukem povolená rychlost 160 km/hod ,ovšem tak jako např.ve Studénce "vybavená" desítkami velmi nebezpečných úrovňových přejezdů. . . . to se velmi těžko dá nazvat "evropskými parametry" . Takže směle mínusujte, ale na věci a faktech tím nic nezměníte.
J79i43ř87í 12Ř72e67z66n96í55k
Fakt je ten, že komunisti zdědili po první republice a Rakousku-Uhersku jednu z nejhustších železničních a silničních sítí na světě. Fakt je ovšem také ten, že pak nevěděli, kam dřív skočit z hlediska jejich oprav a modernizace. A když se k tomu ještě přidá pověstná nízká efektivita investiční výstavby, tak samozřejmě malér byl na světě.
Ale voliči byli předem varováni, do čeho se ženou.
V22o84k31o91u51n 33V45l65a28d41i52m45i26r
Ovsem jinej fakt je nesmyslne tezkotonaznicke hnuti jez poskozovalo trat, nesmyslne prevazeni nakladu a podobne. Ten kdo vymyslel postavit v Mnisku pod Brdy hrudkovnu, do ktere seze sovetskeho svazu dovazela pres celou republiku podradna zelezna ruda a soudruzi tezkotonaznici meli problei s tlacnou lokomottivou vyjet i mirna stoupani jeste v Praze Krci by zaslouzil Nobelovu cenu za tupost.
V20o29k36o49u97n 59V11l63a67d18i32m60i53r
Rekl bych ale, ze se i zrychlily. Treba trat Praha Vrsovice - Dobris. Tak jel vlacek jeste v sedesatych letech dobre 4 hodiny. Dnes malo pres dve hodiny. Nejvetsi uspora casu asi bude v Tom, ze zu nemusi v Trnove - Mechenici cerpat vodu.
V28á61c38l47a22v 89D16a45n31i70t53a
U nás proběhla rekonstrukce za neuvěřitelný ranec. Výsledek je- zrychlení o 3 minuty a zničení všech přejezdů. Tam, kde se dalo jet přes přejezd 50 je teď 30 o vyražení zubů. Takže ano, souhlasím, jsou to dobře vynaložené peníze.
Z16d94e91n54ě75k 97K40o96v34á52ř
První tratě v Čechách se stavěly už za Rakouska.
Ferdinandova dráha je někdy z roku 1839....
Z77d53e75n64ě18k 36K93o49v81á89ř
To bylo vlastně na Moravě. Tak v českých zemích.
J32i40ř56í 58K92i17n73d21l
Za Rakouska-Uherska náš stát tak tpěl, že současná železniční síť byla postavena v této době
A75n55n38a 29Č84e68r54n25á
Kdyby komunisté hospodařili na Sahaře, tak tam ten písek budou za 5 let dovážet. — Winston Churchill
J39i39ř83í 27Ř81e57z58n17í57k
Kdyby kapitalisti se vyskytovali v Antarktidě, tak by tam museli začít dovážet led. A vzhledem ke globálnímu oteplování, způsobeného kapitalistickým hospodářstvím, na rozdíl od hypotetického komunistického hospodářství na Sahaře, tato možnost reálně hrozí v blízké budoucnosti.
A stejně by mě zajímalo, jak to dnes vypadá na poušti Kara Kum, která měla být podle dětských knížek tak na poč. 60. let vcelku zkultivovaná na bavlníkové plantáže.
- Počet článků 3312
- Celková karma 26,76
- Průměrná čtenost 1813x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz