Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kongres dotace palestine schvalil uz v roce 2016. Proti byli jen 2 členové. Máte tam chyby. Obama tak učinil na popud Agentury pro mezinárodní rozvoj. Mělo to byt na regionální rozvoj a bezpečnostní reformy a bylo to v balicku na podporu ovdusi, proti vykoristovani zen a další aktivity. Jednak uvádíte mylné informace a jednak vytrhavate věci z kontextu.

2 0
možnosti

Spravne schvalil to US kongres. Tudiz to Obama udelal.

0 0
možnosti

J30a49r11a 56R81a25n39k

26. 1. 2017 21:36

Hodnotte siDrumpfa jak chcete, zda se, ze to nebude tak dlouho trvat a zazijete zklamani;-(

1 8
možnosti

Zatim jste nejvic zklamana Vy

4 0
možnosti

P94e89t63r 66T56o84m11e42k

26. 1. 2017 20:27

Mě tedy Obama dost zklamal.

6 0
možnosti

Mě ne, dalo se to od něj čekat....

0 0
možnosti
Foto

Plán OSN na rozdělení Palestiny nepřestane platit, jestliže USA přestěhuje svou ambasádu do Jeruzáléma. Pouze to bude mít amícký velvyslanec dále ke všem ostatním svým kolegům.

3 5
možnosti

Mám to také tak. Stát Izrael si zaslouží podporu civilizovaného světa a pan Trump je nadějí , že se věci pohnou správným směrem.

18 0
možnosti
Foto

Jediný možný a správný postup.

Karma Vám i Donaldovi R^

27 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz