Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Karma samozrejme! Jinak ruska pobocka McDonalds v Moskve je jedna z nejnavstevovanejsich na svete a McDonalds loni v Rusku otevrel pro velky zajem dalsich zhruba 50 pobocek.

0 0
možnosti
Foto

„Je rovněž důkazem toho, že kdo se snaží, je pilný, houževnatý a odhodlaný, tomu se splní jeho americký sen.“

Ještě zbývá nápad; bez něj to nejde. Bez něj se upracujete k smrti.

0 0
možnosti
Foto

Já poprosím autora, aby se na mě nezlobil. Já už jsem takový hnidopich.

Pan Kroc totiž neprodával mixéry, ale strojky na zmrzlinu a to většinou korespondenčně. To víte, ty vzdálenosti...

A když od nějakých bratrů McDonalds (to zní jak bankovní lupiči z druhořadého westernu) dostal už třetí obednávku na zmrzlinový strojek, tak se tam jel podívat.

A jak už víme od Fleminga, náhoda přeje připraveným. Ale on nejdřív koupil licenci snad jen na jeden stát a když se rozjel, tak musel licence přikupovat.

1 0
možnosti
Foto

Češi vynalezli prakticky všechno. To je notoricky známé. A zvláště hamburgery, česky, samozřejmě, karbanátky.

1 0
možnosti
VV

Zejo. iDnes ci CT o tom referuji temer denne.

0 0
možnosti
Foto

I71v28a23n 77M88a17r44e45k

14. 2. 2017 18:37

Hamburger coby "světový fenomén" p Jene ?8-o . . . . . Jen jednou, snad nějakým omylem jsem si ho při návštěvě Prahy zakoupil , a už nikdy více . Zlatá česká a zvláště valašská kuchyně . Klidně si zůstaňte u svého zbožňovaného hambáče a "Jamesona" .

Já si vystačím s pravou valašskou trnkovicí , slaninou a klobásouR^ [>-]

Jen mi je divné, jak Vy ,údajně rozený Moravák může ohledně delikates tak hluboko klesnout ;-(

4 1
možnosti
VV

A ochutnal jste ho aspon? Pokud chcete ochutnat opravdu dobry hamburger, zajedte si do Stuttgartu, na Kronprinzstraße tam dela vynikajici hamburgery jeden Turek.

1 0
možnosti
Foto

Nehoňte si triko. Dneska v Rusku 7 kilometrové fronty na "hambáče" stat nebude. Rusko navíc několik provozoven zavřelo. Napíšete o tom taky ubrečený článek, jak jsou ti Rusové vlastně špatní?

Nejste náhodou Ruso-schizofrenik? ;-D

9 2
možnosti
VV

Je toto diskusni prispevek, nebo mobbing? Ptam se administrace.

1 0
možnosti
VV

Ano, tak nejak to bylo. Takovouto Story jsem zu ne nekolika mistech cetl. Ovsem cetl jsem take, ze ti co to tam podavaji i davaji dohromady jsou vzdy ti nejhure placeni v te zemi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz