Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co když je to naopak..kdo rozhoduje o tom co je věrohodné,když víme že z naši televize a novin se pravdy nedočte a víme že celá EU a USA jedou tvrdě proti Rusku,proč?vysvětletejsou Rusové snad horší nez USA a EU které napadly a rozbily spousty států a teď chtěji na Rusko valit špínu ,že jsou nebezpeční,je to od vás nehorázné a lidé nejsou blbi...jen někteři

1 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Můj otec,otčim, děda sloužili ve Wehrmachtu, a jak jim to prospělo.;-D

U PTP pak byli jedničky.

9 0
možnosti

Karma,samozřejmě. Spolupráce je prospěšná. R^

5 0
možnosti

O88t16a 42K29i83n95c

23. 2. 2017 0:17

Ode mne karma. Souhlasím s vámi.

9 1
možnosti

Řezník, Novák, Hermánek, ještě někoho to překvapuje, že se tato trollí partička pustila do rozvrtání tohoto blogu? Nikdo nemůže pochybovat, že se tito diskutéři objevují vždy spolu a vždy, když je třeba bránit CCCP. ostatní už ponechám na invenci přítomných. Už chybí jen Petřík a Macek. Chce se mi z nich, upřímně, zvracet.

18 1
možnosti
Foto

Tak jen do toho, snaživý pozorovateli.

2 8
možnosti
Foto

Tak oni nebudou cvičit pod německým velením?

5 6
možnosti
Foto

Ruské lži ?

Tak jsem díval na Sputnik. Jde o rozhovor jedné Česky a redakce v závěru uvedla, že názor autora se nemusí shodovat s míněním redakce.

4 5
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,77
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz