Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

T52o94m25á42š 72F65l27a25š44k75a 5915325966151

Že to bylo zbytečné a nemělo to význam, s tím začali v 60. letech komunisté. Likvidace Heydricha v Londýně upevnila spojenecké renomé exilové vlády. Krátce po útoku západní spojenci odstoupili od mnichovské dohody.

Už jenom tento jediný důvod stál za to. A samotní vojáci, co jdou skoro na jistou smrt, jsou hrdinové a je jedno co neobolševici tvrdí o jejich motivaci. Ta s tím lidsky nemá nic společného. Ode mě karma. A zasloužená.

+17/0
doporučit
28.5.2017 16:44

B91o91h37u41m90i54l 27V64a74n78ě57k 5272705252316

Pane Zieglere

ohrazuji se proti dehonestaci našeho národa, které se dopouštíte.

Ti zbabělí čecháčkové vzorně narukovali při mobilizaci, bojovali a umírali na mnoha frontách.

Osobně jsem prožíval okupaci v roce 1968 v záklaďák ve stráži, o vstupu 5 armád jsem věděl už od cca 23 hod a až do rána jsem si myslel, že byl vyhlášen bojový poplach a že půjdu do války. Asi jsem hrozný zbabělec, když jse se těch několik hodin duševně připravoval na to, že musím každého protivníka bez milosti hned zastřelit, dříve než on zabije mne, namísto, abych zbaběle utekl a někam se před válkou skryl.

Jsem si jist, že by se naše armáda tehdy v případě rozkazu bránila i když by to asi nedopadlo dobře.

Pane Zieglere,

vzhledem k vašemu odsouzení zbabělých čecháčků doufám, že jste připraven položit život za naši zem jako příslušník stálých aktivních záloh. I když je nesporný fakt, že současná , na rozdíl od 1938 a i 1968, není schopna bránit naše území.

+14/0
doporučit
28.5.2017 19:49
Foto

J25i54ř34í 80H81e97r53m68á62n14e75k 4796952492360

Pletete, pane Ziegler, dvě spolu nesouvisející věci:

1. Hrdinství atentátníku Kubiše a Gabčíka a všech, kteří je podporovali

2. A skutečnost, že prezident dal milost pravomocně odsouzenému delikventu. To se totiž rozumí samo sebou, protože, kdyby pachatel nebyl odsouzen nebo mu odsouzení nehrozilo, tak by nějaká prezidentská milost neměla smysl.

Jinými slovy, využil jste toto významné výročí k podpásové politické argumentaci proti prezidentovi.

Na takové argumentaci není v podstatě nic závadného, to se děje neustále. Ale člověk by k tomu neměl účelově zneužívat toto významné výročí.

+14/0
doporučit
28.5.2017 12:13

L17u98b19o58š 43B41l55a55ž77e25k 3952346333986

Dobrý den, to že Gabčík a Kubiš jsou hrdinové, souhlas, ale hlavně to byli vojáci plnící rozkaz. Hrdinové byli obyčejní češi, kteří jim i za cenu vlastního života pomáhali. O významu atentátu nemá cenu pochybovat, spousta lidí co pochybují, si neuvdomují, proč se cili atentátu říkalo kat národa. Tolik k atentátu. Spojení s Kájínkem, to je trapné, a hlavně se to výročí atentátu netýká. A srovnat parašutisty s Mašínovými? Nehoráznost. Mašínové byli vrazi a po tomto srovnání se musejí bohužel parašutisté v hrobě otáčet!

+12/0
doporučit
28.5.2017 13:01

J20a57r21o91s43l62a77v 47V62e44i11g25e22n40t 5908636478286

Tak mne napadá, jak by asi Gabčík s Kubišem dopadli, kdyby válku přežili. Troufám si tipnout, že jejich život by skončil nejpozději v padesátých letech, někde v komunistickém lágru. Vám za blog karma.

+10/0
doporučit
28.5.2017 12:03
Foto

A54n25t45o25n71í24n 47B16r28z29o10b80o70h50a42t75ý 9285513979415

Hodnocení dobré - špatné je hodnocení hlupáků. Je třeba dávat na misky vah a spravedlivé sledovat, kam se váhy převáží. Atentát na Heydricha byla akce politiků a vojenských papalášů,, kteří byli za bukem v Londýně. Psát hrdinský blog je snadné, ale dívat se, jak vám zabíjejí vaše nejbližší, ženu, děti, jít ke zdi nebo strkat hlavu do gilotiny, rád bych pana autora viděl. Opět kvůli politikům a jejich frajeřině tragicky zemřelo tisíce lidí, žen a dětí. Doporučuji nový český film Lidice a představit si, že u zdi Horáková statku stojím já a v náklaďáku se dusí výfukovými plyny moje děti.

+8/0
doporučit
28.5.2017 20:06

I43v14a35n 90M86a78r67e79k 6934368112

"Zbabělí Čecháčkové" p.Jene ? No "hrdinů" je v dnešní době "neurekom" , i Vy mezi ně patříte.

Otázkou je , jak byste se v té době zachoval Vy ?

Ostatně vypadá to, že zanedlouho k tomu budeme mít příležitost všichni, i Vy "hrdinové" v Masných krámech. R^ [>-]

+9/−1
doporučit
28.5.2017 12:35
Foto

L62u79d80ě62k 19M61a14z38u90r90e61k 7900376151869

Posledními dvěma větami (co s tím má, proboha společného Kajínkova amnestie!) jste shodil celý, jinak opravdu skvělý, článek někam žumpy. Rv

Škoda, no. ;-(

+9/−1
doporučit
28.5.2017 11:27

M25i59l27a79n 96R86a37d56e41k 3757576641301

vy jste obet socanske a bolsevicke propagandy. Cechacky z nas ta propaganda delala jedna radost. Ale zapomel jste na mobilizaci, jako Cesi do toho sli bez vahani, vcetne meho dedy, byvaleho legionare. Skoda ze to Benes odvolal, my byli silni, ne jako Polsko - kone proti tankum. Tak kde to cechackovstvi berete?

Zvlaste pote co hodne Cechu odeslo bojovat za hranice, jak zapadni tak vychodni a cest OBOUM STRANAM.

Parasutiste byli zabiti, a mozna dobre tak, jinak by skoncili nekde v uranovych dolech za komunistu. To uz ta smrt byla lehci

A dnes jsme stale mala zeme, ale obdivuji nektere politiky vcetne Zemana ze jako skoro jedini politici verejne podporuji Izrael. A ze Zeman rekl verejne ze dnesni problem s "uprchliky" je vyplodem nasi zbabelosti. Te same zbabelosti ktere se dopustili Daladiera a Chamberlain, ustupovali zlu az nebylo kam. Za to Zemanovi odpoustim jine jeho hrichy

+5/0
doporučit
28.5.2017 16:54

O44n23d83ř36e47j 66N90ý29č 6668215507833

Naprostý souhlas a karma. Máte naprostou pravdu v tom že pouze komunisti tento útok kritizují tím klasickým svým stylem že samozřejmě ho nekritizují přímo, takovou drzost nemají, ale vždy použijí slovíčko ale. Sami do útoku na SSSR měli zákáno něco dělat přeci nebudou útočit na spojence Stalina.

+5/0
doporučit
28.5.2017 11:30

J65a59n 70R36á55ž 1889753734160

Tím zbabělým Čecháčkem myslíte sebe a své kamarády? Kdykoliv Češi dostali šanci bojovat, vždy dokázali, že zbabělci nejsou. Za první světové to dokázali na obou stranách fronty, za druhé světové jak v Rusku, tak u Tobruku i v Británii. Stejně tak byli pro svou odvahu respektovaní v Iráku a jsou uznávání dnes v Afghánistánu.

Nechte si pindy o zbabělých Čecháčcích do diskuzí v kavárnách a neotravujte zde!

+5/−1
doporučit
29.5.2017 9:00

J81i80ř52í 47K94o35d14ý24d59e27k 7950760776903

To myslíte vážně, že komunistický odboj neměl žádné úspěchy v Druhé světové válce? Rozhodně bolševikům nefandím, ale takové vyjádření je historický diletantismus.

+5/−1
doporučit
28.5.2017 15:35

M34i10r42o34s25l63a12v 58Š98m55e53j50k96a60l 5823350921769

Souhlas a ještě o málo větší hrdinové, jsou bratři Mašíni a jejich kamarádi, kteří ač velmi mladí se postavili komunistům s nasazením životů, za svobodu celého národa.. Tři jejich kolegy, komunisti popravili.

+6/−3
doporučit
28.5.2017 11:28
Foto

O22t82t49o 86Č79e21r86n48ý 3945515877302

Asi bych vám dal i karmu, ale za ty "cecháčky" a motání do toho Kajínka, tak je! Rv

+5/−2
doporučit
28.5.2017 18:53

P26e83t33r 34L55a71n53g39e75r 6275615400822

To co mi chybí na vašem článku, je argumentace proč, bylo úspěšné provedení atentátu tak důležité. Šlo o politický význam ve vztahu se spojenci, podobný politický význam měli legionáři v první světové válce.

A co mi přebývá ve vašem článku, je vaše cvalínovská retorika.

Škoda, jinak by to bylo na karmu.

+3/0
doporučit
28.5.2017 12:38

J90o64s68e41f 37N12o76ž77i18č96k65a 5135841149906

Toho Kájinka jste tam míchat nemusel, ale přesto máte dnes ode mne zaslouženou karmu. R^

+4/−2
doporučit
28.5.2017 12:32
Foto

M45a94r46t28i35n 73B10r81a96u67n 2834647721629

Než začnete napadat druhé a nazývat je zbabělci, odpovězte si na otázku, jestli ti, co přišli po Heydrichovi a to co následovalo po jeho odstranění, bylo menším zlem. A dále, nejen Gabčík s Kubišem ale celá skupina byli hrdinové, nicméně jejích hrdinství má tragickou příchut zbytečně a zdůraznuji zbytečně mrtvých. Ti ovšem nejdou na triko skupiny parašutistů ale těch kteří je vyslali.

+4/−8
doporučit
28.5.2017 14:22

J93i30ř27í 79Ř55e52z18n20í69k 4862532313265

Že by k těm zbabělým čecháčkům patřil Sir Robert Bruce Lockhart, který ve svých pamětech napsal, že amíčtí a britští důstojníci při zprávě o smrti Heydricha neskrývali uspokojení, že kat Čechů došel osudu, jehož si zasloužil, ale že "ve skutečnosti jeho zavraždění, dílo českých agentů dopravených padáky, nepřineslo útěchy Čechoslovákům a hodnoty pro spojeneckou věc. Německá pomsta byla rychlá a nelítostná. Jejím zevním znamením bylo vypálení Lidic; jejím vážnějším účinkem rozlom českého podzemního hnutí a soustavy tajných spojů mezi Československem a Británii." (Přichází zúčtování, s.239)

+2/−2
doporučit
28.5.2017 17:40
Foto

Š41t79ě42p88á59n 34B34i14c11e27r79a 6439252168986

zbabělci potřebují geroje, aby si jejich prostřednictvím zosobňovali vlastnosti, kterých se jim nedostává. K atentátu je třeba stejné statečnosti jako k sebevražednému skoku z Nuselského mostu. I při něm sebevrah ohrožuje nevinné procházející po komunikaci pod ním. Heydricha zabili a sebe připravili o život. Tento čin by se dal pochopit, kdyby násilí, které Heydrich páchal na našem národu s jeho smrtí skončilo. Protože se naopak vystupňovalo a za oběť padly tisíce nevinných byl odmítavý postoj domácího odboje, jak píšu ve svém blogu opodstatněný a rozumný. Tragicky působí fakt, že atentát byl gestem, který měl spojencům dokázat, že se náš národ dokáže vzepřít a bojovat za svébytnost a nezávislost a ti, kterým byl určen, námi a dalšími východními zeměmi nakrmili územní nenasytnost SSSR. Stalinův "Svaz" se na chvíli nasytil a o ně samotné později už ztratil zájem, když viděl na příkladu Hirošimy a N. co dokáže nová zbraň.

+2/−3
doporučit
28.5.2017 11:50
Foto

H94a78n42a 80V58l97k61o54v56á 9925244262464

Máte pravdu a dala jsem vám karmu. Ohrazuji se ovšem proti spojení "slušní lidé mají, musí, měli by..."

Stalo se to totiž (i zde a i vaší zásluhou ) jakýmsi zaklínadlem, občas používaným jako protimluv. Slušný člověk totiž ví co má dělat a řeší si to s vlastním svědomím. Ne s blogerem nebo diskutérem (obzvláště) IDnesu....

Proto vám dnes dávám karmu. Protože si to řeším se svým svědomím a ne s potřebou být nazvána (bez obsahu) "slušným člověkem".

+1/−1
doporučit
28.5.2017 15:38

D23a77l15i47b92o84r 49R56o71z62s82y47p92a28l 7770243276839

R^

+1/−3
doporučit
28.5.2017 18:37
Foto

M76i19r37o60s71l34a98v 74M33a26c62e94k 5741815280852

Vše je relativní a navíc, člověk aby ve válce přežil, se musí chovat uvážlivě. Z Kubiše a Gabčíka udělal hrdinu hlavně J.V.Stalin tím, že vyhrál válku. Do té doby to byli jen teroristé.

+2/−12
doporučit
28.5.2017 18:13



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.