Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jste dopravní expert, měl byste tedy vědět, že na železnici soukromníci již dávno jsou

0 0
možnosti

V Jihočeském kraji vyhrál výběrové řízení na provoz tzv. šumavských lokálek tedy tratí ČB - Volary s odbočkou Černý Kříž - Nové Údolí, Strakonice - Volary a Číčenice - Volary GW Train, tak uvidíme, jak se předvede. Slibuje lepší služby než ČD.

0 0
možnosti
Foto

Jančura a Leo měli roky na to, aby nabídli služby specifickým zákazníkům...cyklisti, kočárky, autovlaky ze Slovenska apod. neudělali nic.

0 0
možnosti

Ovšem musíte firmě LEO přiznat jednu nepopíratelnou zásluhu a tou je přeprava vzduchu, kterou provozují na pravidelné lince Staré město u UH - Přerov.

0 0
možnosti

I když se navážím do Českých drah, tak na druhou stranu musím uznat, že od roku 1989 se proti tehdejším socialistickým ČSD kvalita jejich služeb výrazně zlepšila. Tak hnusné a špinavé vlaky jako za socíku už nejezdí.

0 0
možnosti

P47e19t74r 78L57a75n92g80e94r

30. 6. 2017 13:33

ano, a nejen to, pozoruji neustále, i když pravda pomalé zlepšování kvality služeb českých drah

0 0
možnosti

Vlakem jezdím pravidelně. Radim Jančura a RegioJet úspěšně provozují regionální dopravu na Slovensku mezi Bratislavou a Komárnem. Dle hodnocení cestujících je nejlepším dopravcem na trati Praha - Ostrava právě RegioJet. To dosvědčuje i obsazenost žlutých vlaků.

Pan Jančura opakovaně nabízel krajským hejtmanům, že jim zajistí regionální dopravu o 20% levněji než ČD.

0 0
možnosti

P17e91t94r 54L84a18n57g77e79r

30. 6. 2017 12:11

trat Ostrava - Praha je velmi specifická, nejsem si jistý, že by "soukromníci" stáli o linku Opava-Svinov nebo Opava-Hlučín a hlavně, že by ji dokázali zajistit dlouhodobě

1 0
možnosti
Foto

pane kolego k lepšímu pochopení situace by bylo nejlepší, kdybyste vlakem pravidelně jezdil a nehodnotil od stolu...to dělají manařáži...pak byste zjistil, že flamendry a ranní vlaky provozují pouze ČD kdo jiný by o to stál...a pokud byste byl cyklista, či rodina s kočárkem, snaze byste došel ke skutečnosti, že jiné vlaky než ČD vám kočárek ani kolo nevezmou....takže dál sněte.

3 0
možnosti

Soukromníci si pro sebe vyzobávají jen to, co se hodí jim, ne to, co vyhovuje veřejnosti (nejezdí se jen po hlavních tratích, kde nyní jakási konkurence může fungovat). A je problém s uznáváním jízdenek jinými dopravci. Domnívám se, že soukromnící jsou na železnici celkem zbyteční.

Problém (ne)efektivity železniční dopravy už začal rozdělením ČD na osobní a nákladní dopravu a na SŽDC. Všechny organizace mají svá ředitelství a manažery, kteří se stejně mezi sebou musí domluvit. Jen je to mnohem těžkopádnější.

Podobně nabízí soukromníci poštovní služby ve velkých městech, ale o malé obce nemají zájem.

1 1
možnosti

Neříkám nic. Vlez... knížecká opět vypotila další vychytralý plán. Hurvínek feat. válka hadr.

0 0
možnosti

Za 29 let po převratu v naší zemi a různých blábolech o tom, když něco budou dělat soukromé firmy, tak to bude levnější mně ještě nic nepřesvědčilo. Vždy to skončilo rozprodáním majetku firmy a dražšími náhradními výrobky.

1 2
možnosti

Ale ať jsou na železnici nastoleny férové podmínky pro všechny. S tim se neda nic nez souhlasit. Ale je pro to potřeba nejprve upravit legislativa. Např. zákon o Českých drahách ukládá povinnost uznávání režijních jízdenek, což se logicky musí projevit do konečné cenové nabídky, soukromníci tuto povinnost nemají.

A vašimi slovy je přímé zadání Českým drahám nemyslitelné, ale přímé zadání pro jiné je v pořádku.. Zajímavý názor.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS