Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J37a21n 59U69l64r73i96c90h

4. 7. 2017 15:10

Jeste ze mame to RUsko, jinak by jsme asi museli zacit resit vlastni problemy.;-D

1 1
možnosti
AR

Je to tak. Četl jsem onen článek z iDnes včetně ruského originálu otisknutého 29.6. v Moskvě. Pro naše zde diskutující prokremelské papoušky je to další smutná informace, ale nedá se nic dělat. Krátce řečeno, měli by přiznat sobě to, že tam v RF to ne a ne dostat tu ekonomiku dopředu!!

3 0
možnosti
PL

Ruská federace vždycky byla zemí velkých rozdílů, tak to je v současné době a bude to nejspíš i v budoucnosti. Na jedné straně chudoba, na druhé straně u malé části lidí obrovská moc. S tím souhlasím, je to obecně známý fakt.

Z čeho bych měl obavy, jsou možné velké výkyvy a s tím související sociální neklid, který může vyústit až k válečným konfliktům. Domnívám se, že v současné době to ještě není tak horké, ale i tak bych uvítal větší aktivitu a větší investice do evropských armád, které jsou součástí NATO. Nemůžeme spoléhat na to, že "Amíci" za nás všecko vyřeší.

A jen výtka k autorovi: Opět ta cvalínovská retorika, to přece nemáte zapotřebí. Máte tam jak fakta tak argumenty, tak proč to "uderničení"?

3 0
možnosti
JZ

Na druhé straně mě chudoba v Rusku mrzí, není normální přát lidem chudobu. ovšem dobré to pro nás být nemusí. Představa, že by se desítky milionů Rusů daly na pochod směr Západ, není radostná. Současný Putinův režim ovšem evidentně není schopen tyto problémy řešit.

5 0
možnosti
VS

Jednoduchý test pro všechny místní bojovníky za báťušku Putina - pokud byste si měli vybrat, žili byste raději v Rusku, nebo v USA?

12 2
možnosti
VS

I mínus lze brát jako odpověď.:-)

4 0
možnosti
LC

Vždycky, když si přečtu váš článeček na téma "chudoba v Rusku" tak se vás ptám. Je to pro nás dobře, nebo špatně. Zatím jsem se to od vás nedozvěděl. A trochu mimo téma ještě dodám, že půlmiliardové ekonomické a technologické centrum světa se třese před chudobným zaostalým Ruskem a škemrá o pomoc v USA.

2 4
možnosti
Foto

Takové chudé státy jsou vždy nebezpečné, protože případnou válkou nemají co ztratit a ještě pokud vlastní atomové zbraně, a vedou války proti jiným státům.

5 1
možnosti
MR

v Rusku byla bida vzdy, za SSSR mozna horsi nez za cara. A dnes je to zase trochu lepsi nez za cara. Nebo si myslite ze se stanou bohatou zemi mavnutim kouzelnou hulcickou od Neznalka?

To jim bude setsakra trvat nez se postavi na nohy

2 0
možnosti
Foto

Za patnáct let vlády Vladimira Putina jako prezidenta a premiéra země ubylo v Ruské federaci nejméně 4,7 milionu lidí kvůli zanedbávání sociální politiky, které popohnalo úmrtnost nad míru porodnosti. Celkem v Rusku v roce 2014 zemřelo 1,9 milionu občanů. Pouhých 105 tisíc z nich zemřelo stářím. Oficiálně je v Rusku 20,3 milionu chudých (ve skutečnosti žebráků), tj. lidí s příjmy pod životním minimem, které je momentálně 9673 rublů (v přepočtu 3 176 Kč).

4 1
možnosti
Foto

Bída byla v SSSR i v 70 letech. V této době jsem byl po dobu 14 dní v SSSR, jako inviduální turista s autem Octavie. Již v té době jsem byl facinován neuvěřitelnou nízkou životní úrovní. Mám rád historii a staré památky, vlezl jsem tam do kostela než jsem se slunečního dne rozkoukal v šeru kostela, tak jsem zjisti, že je plný žebráků, kteří klečeli, tahali mě za kalhoty a s nataženou rukou požadovali peníze. Z kostela jsem vyjel jako kuna. Už jsem do žádného nevlezl. Běžné vás lidi zastavovali a žádali po vás džíny, po ženských podprsenky punčocháče. Po odjezdu jsme se ptali děžurné, co chce. K našemu překvapení chtěla toaletní papír. Takže bych řekl, že v Rusku je pernamentní bída a sankcemi se ještě víc prohloubila.R^R^

5 1
možnosti
PN

Pamatuji, byl jsem tam mnohokrát i později, pamatuji, jak fixy , obyčejné tašky, paštikové konzervy - po tom šli jak slepice po flusu ;-D;-D

V dnešní době jsou zpracovaní propagandou ( Rusko je "velmoc") ale jakmile máte v tašce západní zboží, začnou slintat, takový Pavlovův reflex ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Opravdu v Rusku berou 17 000 Korun? Co všichni máte s tím přepočítáváním? A 1300 USD v USA je opravdu hodně málo peněz a mám pocit že srovnání s 30 000 korunami je taky nesmyslné. Za 1300 nezaplatíte ani životní náklady jako je nájem, poplatky, provoz auta bez kterého se neobejdete a v neposlední řadě zdravotní a jiná pojištění. Myslím si že v porovnání s tím, se s 30 000 korunami dá v Česku vyjít lépe. To když už máte to puzení pořád převádět vše na koruny.

4 2
možnosti
JZ

Průměrný plat v Rusku podle tamních statistik je v přepočtu 17 tisíc korun.

2 1
možnosti
  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,81
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz