Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

"A mám takovou ideu, že bychom se mohli někdy a někde setkat."

Nemalujte čerta na zeď. :-)

0 0
možnosti
JZ

Já myslím přátelsky bez povodní. :-)

0 0
možnosti
PD

děkuji Vám, za poděkování jiným. Před těmi 20 lety jsem stál v Přerově u prioru a nevěřícně koukal na to, jak tam vrtulníky z Troubek vozily vyděšené a zoufalé lidi, co sundali ze střechy zatopeného domu jen v tom, co měli na sobě. Viděl jsem tam kolegyni z práce, co byla zrovna na mateřské, s miminem v náručí. Zoufalství a zmar. Opravdu upřímné poděkování všem, co dobrovolně jeli pomáhat (nejenom do Troubek, ale kamkoliv).

1 0
možnosti
Foto

dělal jste tam také něco jiného, nebo jenom pil a baštil ?

0 0
možnosti
PK

Když přišla voda k nám do obce, tak jsem byl právě po noční, když mě cca v 9 hodin probudila sousedka s tím, jestli bych jim nepřeparkoval auto, že se do garáží hrne voda... Přeparkoval jsem celkem 3 auta a se slovy, že lidi toho nadělají jsem šel pokračovat ve spánku... Probudila mne cca po 12. hodině manželka slovy, ať se jdu podívat, že na ulici cikáni chytají do rukou ryby. V první chvíli jsem si myslel, že se mi to jen zdálo, teprve pak jsem vyhlédl z okna a ona to byla pravda... Pak jsem se sousedem běžel do sklepa pomoci sousedce - důchodkyni, která volala, ať jí jdeme pomoci vynášet vodu a zachráníme naše domy... Ve sklepě bylo již více než metr vody... Byla to těžká doba, která ale ukázala, jak si lidé dokáží pomáhat, ale také ukázala, jak snadno se z lidí stanou hyeny... Jen v mém okolí byly vyrabovány 3 obchody a v okrajové části zdejší obce došlo i na střelbu (byť "jen" varovnou) policie, když chytali zloděje zneužívající lidského neštěstí...

Ale i tak Vám autore patří karma... Tak jako Vy nezapomenu na cca 17 - 18 leté "žáby" odněkud z Čech, které obcházely zdejší důchodce, nosily jim pitnou vodu, potraviny a pomáhaly jim překonat tyto těžké chvíle... a také vojákům, o kterých byl dokonce natočen dokument, jak pomáhali v okrajových částech města blízkých Odře zachraňovat mimo jiné i domácí zvířata...

4 0
možnosti
JU

J13a16n 79U68l18r36i93c78h

11. 7. 2017 19:48

Je mile si od vas přečíst i neco jiného než neustále stěhování na Rusko. R^Poděkování si jistě zaslouží všichni kteří pomohli a nejen v troubkach.

3 0
možnosti
JU

J24a91n 31U93l61r62i35c84h

11. 7. 2017 19:51

Stěžování

1 0
možnosti
ZZ

předával jsem tehdy humanitární pomoc opravdu potřebným (ne zabezpečeným migrantům) přímo na úřadě starostovi, jestli dobře pamatuji byl to psycholog a myslím, že to nezvládl a za krátko odstoupil?

0 0
možnosti
PK

Nezapomenu na to, jak k nám na radnici vojáci dovezli předsedu (či jak se ta funkce tehdy jmenovala) okresního úřadu před radnici, aby si sám vyzkoušel, že je tam cca 1,20 metru vody a že vážně naše obec potřebuje pomoci... Do té chvíle odmítal totiž uznat, že u nás může být nějaká voda... Takže těch úředníků, co to nezvládlo, bylo mnohem víc...

1 0
možnosti
Foto

J75a31n93a 12M52a13j49o24v96á

11. 7. 2017 18:43

Na tomhle, promiňte, nebylo nic krásného.

2 0
možnosti
Foto

To myslíte vážně?

0 0
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,98
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz