Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Jistě máte o celém vámi popisovaném případu dokonalé informace, já ne.

Ale čistě laicky a neinformovaně, pokud byl ten pán odsouzen na 5 let, pak je zřejmé, že soud uvedenou smrt nikdy nepovažoval za vraždu, ale za neúmyslné zabití.

A za to se do vězení chodí.

3 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JN

Pane Zieglere, mile jste mě překvapil.

1 1
možnosti
JZ

Řekl jsem, že budu mazat nevěcné příspěvky, a padni komu padni. :-)

0 5
možnosti
VL

Při sazbě 5 let pro (asi) netrestaného - to nebyla obrana ale cílený útok ze strany otce. Bohužel tohle zákon trestá, i když si dotyčný deviant asi zasloužil víc něž facku.

2 1
možnosti
JN

V době spáchání činu byl v podmínce, nezaměstnaný a opilý.

2 1
možnosti
VL

Tak to má holt smůlu na pět let.:-(

1 1
možnosti
JN

už má rok a čtvrt odbručeno, tak snad zanedlouho může požádat o podmíněné propuštění.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,66
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz