Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Za sebe musím říct, že jsem spokojen.:-)R^

11 1
možnosti
JR

Vysokoškolák po téměř 20 letech vzdělávání dostal v 70 letech nástupní plat v čistém cca 1400 Kčs, tj. necelých 70 Kčs denně ;-D;-D!

11 2
možnosti
JR

.. v sedmdesátých letech - aby ch to upřesnil :-)

4 1
možnosti
JR

Zpáteční letenka z Prahy do Sigapuru (pokud by náhodou člověk obdržel devizový příslib) stála 59 000 Kčs. Tj. asi dvouletý čistý výdělek 8-o;-O8-o

12 1
možnosti
JR

Dolar stál na černém trhu 36 korun.

Běžně výdělek činil cca 2500 Kč , tj. nějakých 70 dolarů.

Denní výdělek pak byl asi 3,50 dolaru !8-o

10 1
možnosti
TH

Bezne se vydelavalo daleko min...Tohle mela kolegyne vysokoskolacka...

2 0
možnosti
JR

Někteří se mají tak dobře, že se pořád jen prohánějí na kolotoči.

8 2
možnosti
JN

J22o82s39e42f 86N15i50k51l

11. 8. 2017 19:21

.R^...konečně článek, který nám nepopisuje, jak špatně se žíje v nedemokratickém Rusku a jaká je tam bída...autor potvrzuje jen to co jsem psal v minulé diskuzi, že podle šetření jisté agentury si naši důchodci žijí nejlépe na světě...proto autorovi karma...zapomněl jen připomenot kolik je u nás bezdomovců (já vím, je to jejich rohodnutí), kolik je nezaměstnaných (já vím, že někomu práce nevoní), kolik je u nás uvalených exekucí (já vím, je to hloupost dotyčných), kolik je ročně u nás sebevražd (já vím, je to východisko z neřešitelné situace), kolik lidí zničily drogy, gemblerství

( ano je to jejich hloupost)...ale nejsme za ně tak trochu zodpovědní (já vím, to se dnes nenosí)...škoda, že na autorem popisované dovolené nemože odjet i většina mladých rodin s dětmi...přesto všechno si většina z nás žije dobře a šťastně a v blahobytu...co kultura, nebo rozděl a panuj, nebo chléb a hry....věřím, že autor místo hloupých článků o Rusku, bude více psát o té naší krásné zemičce...V

5 13
možnosti
Foto

Vždy mě potěší když si přečtu zapšklost takovýchto lidí. A jenom jim sděluji - já si žiji šťastně a spokojeně a je to i většina našeho národa. A mohou si tvrdit co chtějí. A ten jejich vztek jim od srdce přeji.

18 4
možnosti
BH

Důchodci bojují o holé přežití.

1 9
možnosti
VV

O tom psal pan Ziegler v nekterem ze svych minulych clanku o ruskych duchodcich.

Moji vrstevnici v Ceske republice si nestezuji. Jezdi stejne jako jako ta servirka, delnice ci zdravotni sestra po svete.

12 4
možnosti
JR
ON

O26n66d68ř85e47j 76N79ý12č

11. 8. 2017 18:46

R^ Jednoznačná karma. Žijeme v nejlepší době. Zrovna včera dávali film Bílá paní. Geniální satira u které se člověk který zažil tu dobu opravdu nasměje. Jenomže když se nad tím zamyslí tak ho to spíš vyděsí jaká to byla doba. Opravdu chce někdo vrátit čas kdy něco mít je vždycky podezřelý, doba kdy výrok z filmu já to nezakazuji ale povolit to taky nemůžu opět platil a aby aby jednoznačně platil výrok z filmu drž hubu a plav? Já tedy ne.

15 0
možnosti
Foto

Servírka, dělnice, zdravotní sestra. Dřív měly na to, mít nový byt v Praze. Ten dnes stojí přes 4 miliony Kč, takže na něj nemají. Neví tedy co s penězi, některé jen nadávají a marně šetří, jié zzoufale jezdí po světě, v marné snaze si cosi užít. Máme se nejlépe v historii R^, tak se nedá nic jiného dělat Rv

1 16
možnosti
Foto

" jié zzoufale jezdí po světě, v marné snaze si cosi užít". To je dokonalé. A proto jste nám vy soudruzi to cestování zakazovali. Lépe jste to vyjádřit nemohl. Děkuji R^

13 1
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz