Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je lepší povídání než o politice. Jinak souhlasím, místo je to krásné.

0 0
možnosti

Na Plechým (Plechém???) stávala dřevěná bouda, před pár lety jsme tam přenocovali, loni jsme ji také hledali, byla už noc, mysleli jsme, že se schovává někde ve tmě a pak jsme našli spáleniště...

0 0
možnosti
Foto

I81v11a83n 45M54a75r96e84k

17. 8. 2017 13:36

Všude dobře , doma nejlíp , vivat Valašsko V R^

2 0
možnosti

V38í89t 55Ž20í86l36a

17. 8. 2017 11:11

Souhlas.

Ale moc to neroztrubujte, nebo to tam dopadne jako v Dubrovníku :-)

Nebo teď o víkendu v Adršpachu.

0 0
možnosti

Tak jsem si přečetl opakovaně tento článek a potom se ujistil, kdo je jeho autorem. Jedná se o první článek pana autora, ve kterém skutečně schází jakákoliv narážka na Putina a putinovské Rusko. Asi jsem špatně četl ......:-(

1 3
možnosti
Foto

To bude optický klam.

0 0
možnosti

Jezdil jsem tam na týdedn, jednu dobu opakovaně. Nejlepší koupání v přehradě je na přelomu července srpna. Pokud tady chcete plavat v klidu v hloubce. A to já chtěl! Prochodil jem okolí pěšky, jen to jídlo tenkrát nestálo za moc. A změny počasí v průběhu půj hodiny. Ale to je Šumava.R^

2 0
možnosti

J47o54s89e24f 15N83i57k61l

17. 8. 2017 8:49

R^...nejeydím tam yase tak často, ale nádherný kraj...

1 0
možnosti
Foto

Jezdíme tam také, mohu jen potvrdit, je tam krásně.

1 0
možnosti
Foto

To ano, ale jak praví stará zlidovělá vojenská odrhovačka, taky zakopaná, že?

0 0
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 27,02
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz