Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Politická karikatura, více či méně přisprostlá, je součástí života všude na světě. Né, že by to bylo vždy vkusné, ale autor přesně zamířil a evidentně se trefil.

Škoda, že Bohdalka nezůstala tou fenomenální herečkou z filmu "UCHO", nebo šoumenkou z Televarieté, později některou z pohádkových postav, mohla být naše "Nesmrtelná teta". Co jí pohání, aby se vždy přilepila na prezidenta nevím, ale její reputaci to nedělá dobře.

0 0
možnosti

Jedna věc je, že je to za hranou, na druhou stranu je nutno říci že od padesátých roků nebyl prezident kterému by Bohdalka nelezla do ..........

https://www.google.cz/search?q=bohdalov%C3%A1+prezidenti&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQl8W_wuPYAhUEPVAKHRILBpIQ_AUICigB&biw=2560&bih=1346

4 0
možnosti

Bohdalka si za to sama může. Stejně jako Zeman, Klaus, Babiš a další, už je v oboru celebrit tak dlouho, že zapomněla, že stále patří mezi smrtelníky a že ji každý nemiluje. Když ztratí celebrita soudnost, je potrestána.

5 5
možnosti

Hm, tak to jsem teda asi divná, mě to připadalo dost k smíchu, každý máme jiný vkus (viz třeba karikatura proroka Mohameda versus muslimská reakce na ni). Ale přijde mi hrozné, aby mi někdo vyčítal, že se něčemu směju nebo ze mě dělal hambáře, že mi při pohledu na nahé staré tělo neshořely oči. Navíc ta fotka paní Bohdalové prolétla všemi médii už dávno, tedy bez nápisu. Takže kdo nechce, ať se nesměje, ale tu hranici vkusu bych ponechala na každém zvlášť. Pokud ne, máme tu cenzuru jak vyšitou. A kdo bude hlavním cenzorem a arbitrem vkusu, prosím??

4 6
možnosti
Foto

Karma s výhradou – „Chování ve stylu, kdo nejde s námi, jde proti nám, patří do komunistického smetí.“ – jde o pokroucený biblický citát „Kdo není se mnou, je proti mně“ (Mt 12,30a) – jenže ten je nutno chápat v kontextu příběhu a zároveň v kontextu přesně opačných Ježíšových slov „Kdo není proti nám, je pro nás“ (Mk 9,40). Připomíná mi to jiné komunistické heslo – „Kdo nepracuje, ať nejí“ – které ukradli apoštolu Pavlovi a překroutili ho; původně je to totiž u Pavla takto: kdo nechce pracovat, ať nejí“ (2Te 3,10) – jsou totiž i takoví, kteří pracovat opravdu nemohou.

0 0
možnosti
Foto

možná měl být obnažený i pan prezident se slovy-Jiřinko, stojí to za to?;-D

jen by o bylo genderově vyvážený

6 2
možnosti

Asi po prve máte i ode mne karmu!!!

3 0
možnosti

J47i69r69i 29F48i21n50k

17. 1. 2018 8:43

Tak sám za sebe řeknu, že tento nekorektní humor můžu, a klidně padni komu padni, třebas Drahošovi.

Jinak - paní Bohdalová si za to může sama a to hned dvakrát - jednak se sama v minulosti ukazovala s každým prezidentem co za svou profesní karieru zažila a druhak - ona nahá fotka není montáž, takže když lezu nahý na balkon tak musím počítat, že mě někdo uvidí/vyfotí - zvlášť když jsem známý ksicht, že ano..

5 4
možnosti
Foto

I když někdo leze na balkon, fotí si ho jen chlívák. A že to není montáž? 8-o

3 0
možnosti

Je to ubohost. A jen to dokazuje, že voliči a podporovatelé p. Drahoše rozhodně nejsou žádná elita, jak o sobě s oblibou prohlašují.

Ostatně proč by ne, když on sám se označil za elitu národa.

3 2
možnosti
Foto

1) Kdo je vůbec elita?

2) Drahoš za to snad nemůže.

3) Kolik procent Drahošových voličů zastupují fotomontážníci?

4 0
možnosti

Z úcty k paní Bohdalové jste ovšem, zřejmě nevědomky, tomu udělal docela slušnou reklamu. Já například o existenci takové fotky vůbec nevěděl...teď tedy díky Vám už vím.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,51
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz