Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P60a60v97e50l 43H16e45k

17. 1. 2018 19:28

Okurková sezona vám, koukám, začala. Hříchy Okamurovců se propírali dávno před volbami, včetně vámi zmiňovaného Kohoutka.

Nějaké šplechty o Rusech by nebyly?

1 1
možnosti
TH

Pokud vim, lichva je u nas trestna...nebo kde to jsme?

1 0
možnosti
LC

Neznám toho člověka ani jeho problém. Ale musím říci, že na Slovensku si prý pochvalují a nemusí se stydět.

1 0
možnosti
ZJ

A vědělo to vůbec vedení SPD?

1 1
možnosti
PK

Koukám,že na to jdete cíleně..Zeman padl, Babiš a tak je čas na Okamuru...;-D

4 2
možnosti
PL

P79e26t63r 84L14a75n96g80e96r

16. 1. 2018 18:03

Zieglere vy jste soudce Lynč.

3 3
možnosti
Foto

Něco podobného koluje na Internetu i o slovenském prezidentovi Kiskovi:

"Kiska se po svém návratu na Slovensko v roce 1996 vrhl do podnikání na trhu s nebankovními půjčkami a rozjel splátkové firmy Triangel a Quatro. Není příliš jasné, kde Andrej Kiska se svými společníky získali peníze na rozjezd úvěrového businessu, ovšem obě společnosti prošly na Slovensku poměrně vysokou kritikou kvůli svým vysokým úrokovým sazbám a vlně exekucí, která postihla mnoho lidí, kteří si vzali snadno dostupné úvěrové rámce, které nedokázali potom splácet.

5 7
možnosti
JZ

Petříku i kdyby to byla pravda, tak zase vraždíte černochy. ;-D A něco jiného jsou koluje na internetu bez důkazů, a něco jiného jsou Kohoutkovy prokazatelně na faktech doložené praktiky.

11 3
možnosti
Foto

Karma, jaký pán, takový krám. Šmejdský obchodník se strachem, nebo lichvou, není v tom rozdíl. Já dokážu pochopit lecos, chápu i to, že někdo mohl hodit lístek ANO, dokonce i když se u toho klepu i Komunistům. Kdo volil SPD mi hlava nepobírá .

6 0
možnosti
Foto

Lichva je svinstvo, to je pravda. Já jsem u Kellnera v HC a mám předepsáno 26,8% p.a. Ale ještě jsem jim za dva a půl roku nedal ani korunu na úrocích.

O2 mě do toho uvrtali, protože dávali až 40% bonus podle útraty a pak zjistili, že to je nesmysl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz