Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Koukám sem smějí jen prověření s tím jediným správným EU názorem, jelikož se propagandě ze mě zatím nepodařilo udělat euročlověka odkývajícího co mi mainstream předhodí, tak odcházím.

0 2
možnosti
JZ

Když někdo kritizuje Rusko, neznamená to, že je euročlověk. :-)

1 0
možnosti
PP

"pasy nám prohlíželi snad hodinu, ruští pohraničníci" - pasy si určitě kopírovali do poslední stránky, proto jim to trvalo déle, a pohraničníci určitě prohlíželi autobus se samopaly na zádech, co kdyby byl v autobuse pod sedačkou diverzant, a také proto jim to šlo pomaleji.

2 0
možnosti
Foto

Autor má pravdu. Vždytˇ i ukr. čokoládovému oligarchovi na Krymu těžce zmehlo, že;-(;-D

1 2
možnosti
JN

J66o16s97e80f 51N48i35k68l

16. 5. 2018 19:11

..."...je to velmi pádný důkaz toho, že Rusko stojí na lži..."....je tu spousta jiných států, které stojí na daleko obludnějších lžích....korupce v Rusku mě ani tak nezajímá, upřednostňuji informace o korupci v ČR (sice nic moc, ale je nižší než v Izraeli)...

3 1
možnosti

Pane Zieglere, smazal jste toho málo. Jsem dotčen, že moje diskusní příspěvky jste nesmazal všechny. Byl bych vůbec rád, aby někteří ruští trollové vaši diskusi nezaplevelovali nikdy. Prosím, učiňte opatření. Vaše hodnotné blogy si zaslouží jen a jen hodnotné, prověřené a hlavně pozitivní přispěvatele.

4 4
možnosti
JZ

Vy se raději Štipku konkrétně podnikatelské prostředí v Rusku kvalitní. Jinak mlčte. :-)

2 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JK

To s tím odbavením na hranicích je argument jako noha. Ono není Lotyšsko členem EU a Schengenu společně s Českou republikou? V tom je ten nepatrný rozdíl... Lotyši také ruskému zájezdu jen prohlídnou pasy a vpustí za hranice?

2 0
možnosti
JH

Ziegler nikdy nezklame!:-)

5 0
možnosti
JZ

Havránku a co je konkrétně špatně? Rád bych se poučil. ;-D

0 1
možnosti
DR

Není se co divit když se zhruba 85% krymského rozpočtu dotuje z ruských fondů. Jinak by už dávno zbankrotoval.

2 0
možnosti
JZ

Nová trollí taktika. Když nejsou argumenty, přechází se na most. ;-D

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3311
  • Celková karma 27,02
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz