Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Za starého režimu jsme měli neskutečně silný mančaft.

2 1
možnosti

Jo, v letech 1948 / 1949.

1 0
možnosti

P21e34t76r 59L24a72n93g38e13r

18. 5. 2018 16:03

Neviděl jsem první polovinu úvodní třetiny, ale myslím, že můžeme být rádi, že jsme neprohráli vyšším rozdílem, padly tam dvě tyčky a několik šancí chytil Francouz. Amíci byli včera prostě lepší, jakoby s lehčíma nohama a připadli mi děsně rychlí. Když jsem viděl zápas Finsko-USA nehráli Američané zdaleka tak dobře jako včera.

.

Jinak se mi celkově jeví výkon našich jako sympatický, dívatelný, jednak jsme porazili Rusáky a jednak nedošlo ke ztrátám s outsidery. Taky naši ve většině zápasů pěkně lítali po ledě a prali se o výsledek s max.nasazením.

.

Z hráčů nej - Martin Nečas - už i pro jeho mládí a mrzí mě, že se třeba zrovna včera netrefil konečně Červenka.

2 0
možnosti

Od roku 2011 hrál náš tým s USA již šesté čtvrtfinále ve světové soutěži a ve vítězství se pravidelně střídáme. Tentokrát byli, bohužel, na řadě Američané. Doufejme, že za rok v Bratislavě to dopadne lépe.

0 1
možnosti
Foto

I38v66a48n 88M29a35r55e33k

18. 5. 2018 15:11

Tak jsem doufal p.Jene, že s Američany by nám to vyjít mohlo, škoda, a škoda že se to nepovedlo alespoň Rusům.

Jinak, není příčinou prohry našeho mančaftu s Američany to, že jste to včera nezvládl ani Vy za pomoci dvojitých Jamesonů ? 8-o

1 0
možnosti

Nevadi, porazili Rusy a to se pocita.

2 1
možnosti

Kam se to počítá?

4 1
možnosti

Myslím si to samé. Při troše štěstí mohli pokračovat. Ostudu v žádném případě neudělali. A je fajn zjistit, že jsou kluci jako Nečas, Kubalík, Řepík, kterým to vyloženě jde, a jsou jakýmsi příslibem...

6 0
možnosti

V tom se shodneme paní Šípková.;-)

1 0
možnosti

Stejně jako Kanaďané pro Rusko, které je už počtvrté v řadě nedokázalo porazit a také pojede domů bez medaile. Nezastírám, že mě to těší.

Zdroj: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=663383

Nezklamal jste ;-D.

Jen jsem uviděl nápis a bylo mi jasné, že tam nebude chybět něco podobného.

Já Vás vlastně pane Zieglere určitým způsobem obdivuji. Jste jako buldok, který když se zakousne, nepustí. :-)

Začíná mne to bavit. R^

5 1
možnosti

Pane Nikodéme vy máte takové komunistické uvažování, chcete mně snad nařizovat, komu mám fandit. Ruští hokejisté jsou mně nesympatičtí a tečka. Vy si jim fanděte, když chcete. Já je rád nemám, a dávám to a budu to dávat najevo. :-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,68
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz