Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

J16i25r49i 98T15i85c89h27y

3. 8. 2018 16:31

Zahalovani tvari muslimek je soucasti moralniho zakoniku naseho uhlavniho nepritele, islamismu.

0 0
možnosti
VV

Ano, podobne se vyjadroval i jisty pan z Braunau am Inn. Zrejme bohuzelmu to nevyslo.

0 0
možnosti
PK

Obličej by si arabové u nás určitě zahalovat neměli. Přijde mi ale nechutné, že až na ty jejich ženský, chodí na veřejnosti bez pokrývky hlavy. A když nemají pleš, tak jim jsou vidět vlasy.Rv

0 0
možnosti
JZ

Argumentujete bezpečností, ale v případě zahalování na veřejnosti (mimo demonstrace) nezdůvodňujete, o jakou bezpečnost se vlastně jedná a v jaké míře by stoupla či klesla. Protože "bezpečností" může kdokoli obhajovat jakoukoli represi, dokonce i na okupaci cizího území, jak víme. Měl byste tedy svou ideu bezpečnosti nějak kvantifikovat. Nevím, třeba tím, kolik mrtvých a zraněných musí být denně na silnicích, abyste omezil automobilovou dopravu.

0 0
možnosti

Zákaz zahalování obličeje je klasické kopání kolem sebe. Nevím co dělat, tak budu dělat populistická opatření a je dost lidí, co mi zatleská.

Muslimové v Evropě jsou problém, ale zákazem zahalování to skutečně nemá cenu řešit.

2 1
možnosti
VV

Pisete, ze Muslimové v Evropě jsou problém.

Muzete prosim napsat jaky?

On tu uz jeden takovy co mluvil o problemu jednoho nabozenstvi byl. A na konferenci ve Wannsee pak resili konecne reseni toho problemu.

0 0
možnosti
JB

J76á26n 50B67o66k47o38r

3. 8. 2018 12:44

Ako sa hovorí, žiaden extrém nie je dobrý. Tak ako sa nepatrí chodiť na verejnosti nahý, tak nie je prípustné úplne zahaľovanie. V Európe sme zvyknutí identifikovať sa na základe tvárí. Ak je zahalená tvár - znamená to anonymitu - človek sa potom môže dištancovať od svojho správania. Je úplne prirodzené, že zahalené tváre budia u iných podozrenie a znižujú pocit bezpečnosti. Preto súhlasím so zákazom.

2 0
možnosti
JAN

Ještě bych přidal důvod - jiné kultury, tj. např. křesťanské. Prostě tohle a další záležitosti, jako třeba mnohoženství k nám nepatří. O násilí k jiným vírám nemluvě ! Omlouvám se.

0 0
možnosti
JAN

... ale uvidíme, co s tím udělají naši odpovědní politici !

0 0
možnosti
KT

Taky jsem proti všem zákazům, ale zavedla bych povinné odhalení tváře k identifikaci příslušnou osobou.

0 0
možnosti
MS

Na záběrech z bezpečnostních kamer to ovšem bude plat prtné. :-)

1 0
možnosti
MK

Mě vadí to opatrné obcházení okolo horké kaše. Ono je totiž zahalování a zahalování.

Nevadí mi v prosinci zahalený obličej Mikuláše a čerta. Nevadí mi zahalený obličej hokejového brankáře ani obličej motocyklisty skrytý pod přilbou.

Naproti tomu mi vadí, je-li zahalený obličej vnějším znakem islámu a to proto, že mi vadí samotný islám. To není náboženství, to je ideologie, která si v mnohém nezadá s nacismem. Je to totalitní ideologie, která chce lidem řídit život do nejmenších detailů. Je to ideologie, která s naší civilizací nemá nejmenší slitování, o toleranci ani nemluvě.

Zkuste někdo odjet s manželkou nebo dcerou do islámského města a tam ji nechat chodit v minisukni. To teprve uvidíte věci. Pokud to oba přežijete, budete donuceni respektovat jejich pravidla. Je něco špatného chtít u nás totéž od cizích kultur?

8 2
možnosti
SM

Pardon, malo byť plus.

0 0
možnosti
VM

Souhlas a karma. V soukromí nechť si každý vyznává co chce. Osobně bych chtěl vidět reakce lidí a úředníků, kdybych přišel v kukle na letiště, na poštu a nebo do banky.

5 0
možnosti
Foto

Já se zákazem souhlasím. Mě je opravdu hodně nepříjemné vidět takhle poníženou ženu. Je to forma domácího násilí, diskriminace, ponížení a nepohodlí, na kterou bychom se tady museli dívat.

3 0
možnosti
LB

Kolik žen v burce nebo nihábu jste v České republice viděla? Já jedinou - Janu Volfovou v loňské volební kampani. Dost jsem jich ale viděla v Ženevě, kde byly přímo opečovávané personálem tamních nejluxusnějších klenotnictví.

0 1
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,66
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz