Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Zvláštní, o korupci v Rusku vědí všichni už od dob SSSR.

Jen pan Ziegler to objevil dnes. Vlastn3 včera.

1 0
možnosti
Foto

korupce není morem pouze v Rusku, ale i u nás.

A co se týká rozsáhlosti, nejsme na tom o mnoho hůř, než v tom Rusku.

3 3
možnosti
JZ

Řekl bych, že jsme na tom líp, když kvůli korupci odcházejí lidé z Ruska do ČR.

3 3
možnosti
JZ

V Česku soudcovskopolicejní mafie nelikvidují prosperující firmy. :-)

0 3
možnosti
BV

A to je ironie, nebo jste to skutečně myslel vážně.

2 1
možnosti
JN

J49o37s91e45f 82N40i42k96l

1. 9. 2018 9:46

...všechno je jinak...

2 1
možnosti
Foto

Loutkový zástupce ruské menšiny, dosazený havlisty a placený ze státního rozpočtu, objevil Ameriku. Ano, klientelismus a korupce k demokracii patří. Tak to prostě ve vyspělých zemích chodí, to nemá smysl kritizovat. Demokracie je špatný systém, ale nikdo dosud zatím nic lepšího nevymyslel.

5 4
možnosti
PP

"Do ruské střední třídy je možné se dostat pouze na základě loajality k Putinovi" - připomíná mi to povyšování do panského stavu u nás, četl jsem o tom v knize Vondrušky odehrávající se v 16. století.

2 3
možnosti
Foto

Karma! R^ Je třeba o těchto věcech mluvit, nenechat je ukryté v "pološeru"

7 3
možnosti
DR

Velmi dobrý článek. Dost mě vyděsilo konstatování, že velká část ruských přistěhovalců je i tady pod vlivem propagandy Kremlu. Takže se nám tady zdárně rozšiřuje 5. kolona. Jako by nestačili kolaboranti z vlastních řad. Těch zrovna také není málo.

7 5
možnosti
VV

Mozna nejen tady. ve meste kde ziji ma ruska kolona nekolik kramu s valastnimi potravinami. Prodavaji tam i karty na dekodovani ruskych satelitnich programu. Zrejme jdou na odbyt a ti Russlanddeutsche te propagande snad i veri. Nevim, ja se s nimi o politice nikdy nebavil.

Ale kdyz si vzpomenu na tu udajne unesenou a znasilnenou pred lety v Berline, o ktere dokonce lhal i rusky ministr zahranici, jima mne hruza.

3 4
možnosti
Foto

I82v93a77n 89M21a91r90e10k

31. 8. 2018 20:14

Korupce, korupce, kde jsem to jenom slyšel? Žijeme ve šťastné zemi, kde o ní "není ani potuchy". 8-o R^

6 3
možnosti
DR

Sakryš a já se těšil že nás autor obšťastní svými moudry na téma velkého cvičení ruské armády Vostok a tudíž obrovského ohrožení našich chrabrých západních vojsk anebo dalšími úspěchy Talibanu a úprkem afghánské armády z dalšího okresu včetně armádní základny a tudíž dalšími úspěchy boje proti terorismu a nic. Ještěže existuje ten Putin, to je záruka dalších a dalších blogů. R^

7 7
možnosti
JZ

Je zvykem diskutovat k tématu. Akorát hlupáci to nechápou. :-)

7 8
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz