Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

EU (rozumějmě Merkel a spol.:-P) má dost svázané ruce kvůli plynovodu Nord stream 2, což koneckonců kritizoval i Trump. Pak se ovšem nemůžeme divit její prapodivné propalestinské a proiránské politice, která jde na ruku Rusku.:-/

0 0
možnosti
Foto

No já nevím. ale mám pocit že to nebylo míněno o Zemanovi ale o České republice jako celku.

1 0
možnosti
Foto

Přátelství je dobrá věc, ale lepší jsou činy. Minimálně sebrat odvahu a přeložit ambasádu do Jeruzaléma. Byli bychom jedni z prvních a Izraelci nezapomínají.

3 0
možnosti
MT

Též toužím pomáhat Izraeli PRAKTICKY (proto jsme kdysi založili i organizaci OPERACE ESTER). Souhlasím se vším, co píšete, vč. toho, že je potřeba umravnit Irán --- ale co pro to může udělat PRAKTICKY občan, vláda, prezident ČR?

2 0
možnosti
LF

L90u50k40a28s 88F80i57k18r

27. 11. 2018 22:01

Ja bych zacal se zrusenim financni pomoci Palestine ze strany CR a blokovanim te pomoci v EU organech a komisich.

4 0
možnosti
ZD

Láska bývá slepá a platí přímá úměra. Čím větší láska tím větší i potenciální slepota.

1 0
možnosti
Foto

Ad návrh na zrušení velvyslanectví Státu Palestina v Praze.

Co má toto velvyslanectví společného s teroristy, konkrétně s Hamasem.

0 5
možnosti
AP

Kdy byl založen stát palestina? Něco mi uniklo?

4 0
možnosti
Foto

Nebyla by spíše na místě argumentace, proč Izrael není rakovinný nádor?

0 4
možnosti
Foto

On snad je, že je nutné to "vyargumentovávat"? Vaše poznámka je absurdní. Jako kdybych já musel argumentovat, proč nejsem černoch. Nejsem, stejně tak jako IL není tumor. Nebo snad věříte tomu, že je? Občas je těžké Vám porozumět.

6 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,37
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz