Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vyhoření je prevít. Např. autor, nemít ty rusy, tak nevim;-D

2 2
možnosti
SB

K té přísnosti těch kontrol:

Nebožtík můj příbuzný byl stavební projektant a říkal, že často je to až na zbláznění, na jakých maličkostech hasiči trvají a co všechno kvůli tomu musí zabudovávat do projektu.

Ale pak dodal, že sice je to skutečně někdy až k naštvání, ale že to chápe, protože bezpečnost lidí je prostě klíčová věc.

Nakonec v žádné stavbě, kterou on projektoval, nikdy nehořelo, tedy pokud mu bylo známo. Takže by se řeklo, že ta buzerace byla zbytečná, ale ona zbytečná nebyla. Předem to nikdo nemohl vědět, že hořet nebude. A ostatně, ten můj příbuzný už tady není, ale ty stavby stojí dál, a jestli v nich nehořelo dosud, může v nich hořet za týden.

4 0
možnosti
Foto

Ale na strážní lodě okolo anektovaného Krymu budou ruble vždy.

Karma R^

8 1
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz