Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, Jene. Myslím si, že i Rusové časem prozřou. (ale trvá to už dlouho, kruci)....R^

4 0
možnosti

S tímhle blogem souhlas a karma. To, že si myslím, že největší nebezpečí je v současnosti něco jiného než Rusko, nic nemění na věci, že s takovýmito Vašimi názory souhlasím. Velký problém zůstává velkým i v případě, že jiný problém je ještě větší, stejně jako dva metry dlouhá tyč zůstává dvoumetrovou tyčí, i když druhá tyč je třímetrová.

Před časem jsem v jiné diskusi vznesl na Vás dotaz, zda znáte knihu, kterou napsal Anatolij Tichonovič Marčenko "Žij jako všichni".

Neodpověděl jste mi, což chápu, protože ne vždy se člověk dostane k tomu, aby odpověděl na všechno.

Jestli dovolíte, tak bych jenom napsal, že Vaše odpověď mě i nadále zajímá.

A pokud tu knihu neznáte, vřele ji doporučuji. Pokud o nebožtíkovi panu Marčenkovi nic nevíte, strýček Google je Vám k dispozici.

3 0
možnosti

Nevím, že jsem Vám neodpověděl, já myslel, že ano. tak tedy, tu knihu mám doma a chystám si ji přečíst.

3 0
možnosti
Foto

R^ Díky za dobré zprávy. Vnímám to velmi podobně jako Vy a domnívám se na základě skutečných příběhů a svědectví z Ruska, že v tomto národě je hodně dobrého. A že to jednou vyjde najevo. Rozhodně tím dobrým ale nemyslím současný krypto-totalitní, agresivní režim. Opravdu myslím na dobro v lidech, na jejich víru a duchovní hloubku.

Často také vzpomínám s vděčností na hrstku "statečných z Rudého náměstí", kteří v srpnu 1968 protestovali proti okupaci Československa. Vytrpěli si za to nepředstavitelně. Čest památce těch z nich, kteří se už dnešku nedožili

16 0
možnosti
Foto

Utrpení národů SSSR vyvolané jejich vlastní reprezentací si zaslouží úctu i při hodnocení agresivních aktivit současného Ruska. Karma. R^

16 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz