Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Ještě víc by mě zajímalo, kdo tu ziskovku financuje.

0 0
možnosti
LS

tak zkuste místo "neziskovka" napsat konkrétní sdružení / spolek / organizaci, kterým to vadí. Generalizací zbytečně "škodíte" všem ostatním spolkům, kteří nejen že s tím nemají nic společného, ale kvůli zákonům nějaký právní rámec mít musí a jediné použitelné je spolek, což je ale nezisková organizace a dneska být součástí neziskové organizace je u určitého spektra lidí stigma.

0 0
možnosti
PV
DH

D78a52v73i51d 30H11o75r91á77k

19. 12. 2018 23:25

Prosím na neziskovky nesahat !

Po ukončení studia literatury jsem se zajímal o možnost zaměstnání v oboru, a to co mi bylo nabízeno po náročném vysokoškolském studiu hrozilo, že člověk by vbrzku pošel nejspíše hlady.

Až jsem potkal kamaráda z mládí, který měl outfit, že jsem je málem nepoznal a když jsme zašli do baru, kam mě pozval a při placení otevřel kufřík, tak jsem málem upadl do mdlob, protože tolik peněz jsem do té doby neviděl a nevěřil, že někdy uvidím. A přitom neukončil nebo spíše jej vyhodili z učebního oboru kuchaře-číšníka.

Asi to na mě poznal a zeptal se kde a co dělám a tak jsem mu popsal svou situaci po absolutoriu. On se zamyslel a zeptal se zda bych to nechtěl zkusit u nich v charitativní neziskovce a zejména když znám jazyky, tak určitě bych se hodil do zahraniční mise, a tak jsme si plácli.

Nastoupil jsem a byl vyslán na několik let sice do oblastí, které sice jsou zajímavé, ale zatím málo civilizované, ale stojí to za zkušenost, ale hlavně za ty zisky. A pokud jste šikovný, tak vám v neziskovka zajistí budoucnost, perspektivu a zisky o kterých se mi předtím nikdy, ani v těch nejfantastičtějších snech nezdálo, a tak na tyto organizace nedám dopustit.

2 1
možnosti
PV

P47a10v30e14l 40V61é27b88r

20. 12. 2018 6:46

Takže ne neziskovka, ale superziskovka...

8 0
možnosti
PK

Dnes souhlas. Je zajímavé, že kladný vztah k Izraeli a obdiv k tomu, co dokazuje a dokázal, spojuje i lidi s jinak diametrálně rozdílnými názory na politiku.

12 0
možnosti
Foto

I11v54a27n 10M38a15r19e64k

19. 12. 2018 18:54

Dnes bez připomínek karma p.Jene. R^

4 0
možnosti
RC

Máte pravdu.

Opačná situace nastala, když během prvních útoků noži i auty před 2 lety, protesty Arabů ve Východním Jeruzalémě vyvrcholili ničením a zapalováním tramvaj.zastávek na východě města, úřad města se rozhodl, že tramvaje nebudou zastavovat ve výše uvedených zastávkách a pokračovali z centra města přes východní část bez zastavení do židovských části až na konečnou.

Též tito podobní chytráci tvrdili, že úřad města se zachoval rasisticky.

Takže si nevyberete.

9 0
možnosti
JZ

J12a23n 41Z41i80e43g22l25e92r

19. 12. 2018 18:52

Přesně tak. Je to s nimi těžké. :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,55
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz