Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neznám bližší okolností, ale věřím vám, že jste si je zjistil. Vzhledem k tomu, že mi je veškeré zakazovani nesympaticke, s vámi souhlasím. Karma za článek. R^

0 0
možnosti

Prostudoval jsem si materiály v originále a soudím že základní důvod rozsudku byl - betlém byl přímo v prostoru radnice. Nikdy tam předtím nebýval a objevil se tam poprvé v r.2014 "pár dní" po zvolení nového starosty. Usuzuji, že jesličky na trzích, to o čem mluví s lítostí pan Ziegler, nevadí.

Tím neříkám, že se mi rozsudek líbí.

2 0
možnosti

Kazda zem na sva specifika. Ale ze kritizujete i Francii se jiste mistnimu rudemu koutku nebude libit. Vy preci kritizujete jen Rusko.

0 1
možnosti

Francie je nesmírně zajímavou zemí. Počínaje sýry, přes památky, smysl pro eleganci a historií konče. O sýrech již kdysi mluvil de Gaulle- Jak vládnout, když se jich vyrábí asi 200 druhů? Stále vklíněné stigma = Jsme, či nejsme Světovou velmocí? Postupná proměna země - Hollande se stává osvědčeným smutečním řečníkem, jezdí od tragedie k atentátům! Francie, vzor Sociální společnosti. Dluh země stále roste a v poměru k HDP již atakuje hranici 100%! Nesmírně drahý Sociální systém se vymyká z rukou - Žluté vesty přitom dále pochodují! Ta země se nesmírně proměnila a je v podstatě vlastním lidem ukrádána. Kupa problémů k řešení! Odněkud se začít musí - Tedy zákaz vystavování betlému - To je vono! :-)

3 0
možnosti
Foto

Stupidní zákony je správné nedodržovat. Například daně a regulace zasahující soukromý majetek patří do této kategorie stupidních zákonů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz