Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P21e42t70r 16B53u17r58i48a47n

15. 1. 2019 16:04

Souhlas, karma.

Technická: Opravte si slovo chucpe ve větě: Tak to už je úplné kupce.

0 0
možnosti
Foto

Ano, přijde Vám to tak, protože dáváte průchod emocím. :) :)

0 0
možnosti
Foto

Nechci být jizlivý elitář.... Tak nějak si ale představuji typického voliče SPD.:-(

11 1
možnosti
PV

Tak jsem si pročetl blog i diskusi a přátelé - chce se mi z vás zvracet - 4 roky jsou pro vás málo - jo - a co takhle dědka rovnou zastřelit za soudní budovou - už by jste byli spokojeni ??

Já to vidím tak, že soud odsoudil psychycky nemocného člověka a místo do vězení ho měl poslat do léčebny !!

Čistě prakticky - jeden den ve vězení stojí jeden vězeň cca 1100 kč - takže nás pobyt pomateného dědka ve vězení bude stát cca 1,75 milionů a komu to pomůže ?

8 4
možnosti
PB

P41e36t83r 52B37u65r36i87a45n

15. 1. 2019 16:08

- jo - a co takhle dědka rovnou zastřelit za soudní budovou - už by jste byli spokojeni ??

Nebyli, to je přehnané. Ale zase jste první, který to takhle veřejně navrhuje.

1 0
možnosti
OK

O79t91a 20K37i74n21c

14. 1. 2019 22:10

Nejsem soudce, ale myslím si, že vzhledem k jeho ubohosti je trest čtyři roky alikvótní s tím, že by ještě na neurčitou dobu po odpykání trestu by měl být umístěn v ochranné ústavní léčbě v psychiatrické léčebně.

7 1
možnosti
DR

To zní rozumně. R^

2 1
možnosti
JK

J47a83n 54K85o26z97á94k

14. 1. 2019 21:14

Z vás by měl Urválek radost. Co kdyby jste s Ábelovským a spol. poslali petici, že si zaslouží trest smrti. Jeden pomatenej stařec a už nastupuje úderka.

5 10
možnosti
Foto

... promiňte pane Kozáku, nechcete si přečíst celou diskuzi a trochu pozorněji? Nebo patříte mezi ty, kteří vidí mé jméno a už vidí rudě? :-/RvRv

9 0
možnosti
PL

P23e33t87r 87L53a22n77g46e18r

14. 1. 2019 20:57

Nevidím žádný důvod zpochybnovat rozsudek a výši trestu. Čtyři roky jsou tak akorát. To, že byl příznivec Okamury je sice vskutku hanebné,ale opravdu to nemůže být přitěžující okolnost.

5 0
možnosti
Foto

přitěžující jistě ne, ale mnohé vysvětlující ano

7 0
možnosti
Foto

Karma. Moje první reakce na ten či byla k tomu člověku smířlivější. Když sem pak viděl některé okolnosti ve 168, tak jsem ten názor upravil. Nicméně SPD je fakt dobrá parta.

8 0
možnosti
DR

Ovšem pan Ziegler píše, pokud jsem to tedy pochopil, že je příznivec a nikoli člen. A to je trošku rozdíl.

2 2
možnosti
Foto

Víte, abych uvedl svůj první příspěvek na prvou míru, já s článkem souhlasím a také jsem dal karmu, až na jedinou výjimku, že měl ten člověk dostat víc. Nevím jestli někdo z vás zde, byl někdy v kriminále ... já ano, sice jen na pár dní, ale v šílených podmínkách. Myslím si, že trest byl měl být vždy adekvátní skutečným důsledkům, protože když bude mírný, asi nikoho neodradí, a když naopak bude příliš přísný, jen dotyčného utvrdí v jeho přesvědčení ... podobně jako mnohdy celý pobyt v podobném zařízení. Cítil jsem potřebu to sem napsat, a už raději mizím. ;-)

0 0
možnosti
VV

Nevim, nikdy jsem tam nebyl. Adolf Hitler tam napsal Mein Kampf. LAle kde je zaruka, ze odsouzeny svuj cin nebude po odpykani trestu opakovat. Nebylo by lepsi ho rocnou umistit v nejake uzavrene klinice kdyz uz je nemocny?

0 0
možnosti
Foto

Poznámka, která která se týká "názorů" jisté části veřejnosti: Lidé, kteří toho člověka označují za oběť, to už je totální zvrácenost!

9 2
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,99
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz