Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Soud rozhodl správně, ale kdybych byl nadřízeným, tak si moje slova za rámeček nedá. Kdyby to motorkář napálil do dveří, jeho kolega by mohl strávit dlouhou dobu v nemocnici.

1 0
možnosti
PL

Podle informací a videa, které mám z médií rozhodnutí soudu vítám. R^

Nicméně mám poznámku k tomu "křičení", o kterém píšete. Křičet jsem nikde nikoho neviděl, jen pár lidí slušně vyjádřilo názor, že by se tento postup policie neměl stát pravidlem.

Zajímá mne, kde jste k tomu "křičení" přišel.

2 0
možnosti

K soudu to daly hlavy GIBS, nebo "gypsové" hlavy?;-);-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Karma

Demokracie není anarchie. Základní řád musí fungovat a občané mají právo vidět, že policie jeho dodržování umí zajistit. Jistě, je to krajní případ, ale policie zakročit musela. Kdyby ten divoký jezdec někoho zabil, měli bychom tu řev "věčných negativců!, že policie nic nedělá.

11 0
možnosti
MB

Rozum zvítězil a chvála soudci! Nu tak nyní ještě - D. Rath + nějaký A.Babiš .. :-)

5 0
možnosti
LH

A Novák a Janousek a Nagyova a Rittig a Kalousek a....... Těch je

5 1
možnosti

Tak jen doufejte, že si to nebudou cajti vykládat jako generální povolení "ukončovat jízdu" libovolným způsobem. Jednou by mohli zastavovat i Vás.

2 0
možnosti
IK

No a? Normálnímu člověku je jedno, jestli unikajícího motoristu policie staví napříč postaveným služebním vozem, stavěcí rohoží nebo třeba houfnicí. Normální člověk totiž na pokyn Policie ČR prostě zastaví.

11 0
možnosti
Foto

Karma ! Taková samozřejmost a musí to řešit soud !

10 1
možnosti
PT

P48e23t20r 96T55o54m42e78k

15. 1. 2019 20:06

A ten nazdárek žalobce se asi chce odvolávatRvRvRv

4 0
možnosti
VV

Dobre, ze CT opakovala ty zabery. Ten policajt by mel jeste dostat vyznamenani. Postavil mu tam auto tak, aby mohl preletet pres kapotu. kdyby mu tam postavil cele auto, asi by to ten hoch neprezil.

Ale tuto poznamku pochopi jen ti kteri jezdi nebo jezdili na motorce.

13 0
možnosti
KV

naprosto s vámi souhlasím pane zieglereR^ karma

6 0
možnosti
  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,80
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz