Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Překvapijete mě, Dokonce dvakrát.

Prvním překvapením je pro mě informace o nových aktivitách pana Peszynského. Delší dobu jsem neregistroval žádný jeho počin, tak jsem se domníval, že se rekreuje v uzavřeném oddělení některého z ústavů, které byly milosrdnou společností pro jemu púodbné zřízeny.

A druhým překvapením je, že právě vy považujete za nesprávné jednání člověka řídícího se zásadou "co je ruské, to je špatné"

6 0
možnosti
Foto

I63v15a90n 29M14a62r47e44k

23. 2. 2019 10:22

Naprostý souhlas p.Náprstku, zvlášť s prvním odstavcem. R^

2 0
možnosti
Foto

I71v84a13n 72M42a55r56e83k

22. 2. 2019 20:23

Připomíná mi to p.Jene "bitvu" dvou kohoutů na jednom smetišti. Vy p. Jene berete svého "soka" vážně? To snad ne.8-o

2 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

PL

P17e92t91r 55L85a41n44g41e39r

22. 2. 2019 19:38

Tomáš Zdechovský je můj oblíbený politik. Přímočarý, srozumitelný, přitom velmi kultivovaný.

Peszynski má skutečně fanaticke způsoby, stejně jako pan Cvalin nebo pan Ziegler. Prostě někteří lidé nedokážou vyjádřit názor bez udernosti, prvků fanatismu a netolerance.

Je to samozřejmě špatně a vaše kritika je oprávněná pane Zieglere. R^

13 0
možnosti
MV

Jak s Vámi často nesouhlasím,tentokrát karma.

6 0
možnosti
LH

Hmmm když organizovali podpisy za Savcenkovou a demonstrace byli za hvězdy.... Ještě jedna věc ten režisér co držel hladovku až do úplného konce ji stále drží?

4 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Peszcynsky8-o? To je ten zdejší oblíbený bloger, jinak ,,pražský š majadanista"?;-D

4 0
možnosti
KT

Pan Peszynski mi připadá spíše jako provokatér, jehož cílem je zajistit, aby lidé jako pan Petřík mohli nepříčetně vykřikovat své bláboly o rusofobech

9 0
možnosti
KL

Oba zmiňovaní pánové jsou důkazem platnosti úsloví "aktivní blb je horší než třídní nepřítel"...

19 0
možnosti
Foto

I75v38a98n 73M43a61r49e10k

22. 2. 2019 20:05

Paní Lhotská R^R^R^. . . . .Kéž by to platilo jen o nich. ;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,46
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz