Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zasloužená karma R^

Obávám se, že v postkomunistických zemích je to přímo systém vládnutí. Navíc to umožňuje - tak jaksi po stalinsku - kdykoliv podle libosti jednoho oligarchu (nebo několik oligarchů) vybrat a začít exemplárně trestat "za korupci". Ostatní jsou potom ze strachu ještě oddanější a ještě pevněji slouží systému. Ani obrovské majetky nezaručují člověku skutečnou svobodu, je to jen jiný druh otročení..

0 0
možnosti
Foto

Je to také důsledek devizových intervencí ČNB, protože pak pro každého cizince je zde výhodné nakupovat nemovitosti. Kdyby ČNB nesterilizovala, posilovaly by tyto nákupy korunu, což by bylo výhodné pro všechny tuzemce, dokonce i pro exportéry, kteří by se snažili vyvážek zboží s vysokou přidanou hodnotou, nikoliv písek.

2 1
možnosti
JH

Tady s Vámi souhlasí, ale u nás je to samé, samozřejmě jsme menší země, tak je to v menším měřítku.

0 0
možnosti
PK

Asi jste odborník na Rusko,nebo Vás prostě jen magicky přitahuje, ale to co popisujete se děje skoro v každé zemi, takže jste objevil Ameriku. Externí poradenství, outsourcingu služeb externí firmou, vzdělávání úředníků veřejné správy soukromými firmami to jsou jen namátkou činnosti, kde se dá dle vašeho slovníku „vysávat“. Možná by bylo zajímavější to popsat jak to funguje tady u nás...

6 2
možnosti
DR

Už je ten kolotoč značně trapný pane Ziegler. Rv

4 5
možnosti
SN

:-).....Putinovi oligarchové vysávají Rusko, to mi včera říkala moje teta. Já mi věřím. Ale.....Putin ze zbídačeného Ruska, kde je hlad a neštovice, napsal, že je schopen do deseti minut trefit,(samozřejmě atomem), Bílý dům a celé načástsstvo USA. Co Vy na to "remomovaný" spisovateli? !!!!!!

0 7
možnosti
SN

:-).....já ji věřím....

1 1
možnosti
PL

Kdybyste ty články aspoň nepsal furt podle jednoho scénáře - ruské nemocnice, korupce, obrázek ruské vlajky, proruské weby, Navalnyj... jo dnes chybělo "je mi líto obyčejných Rusů" nebo jsem to prehlidl.

Prostě se pořád opakujete. Ona i pravda mnohokrát opakovaná ztrácí na síle slova.

9 4
možnosti
DR

Kdysi to bylo aspoň humorné ale tomuto už se ani smát nejde.

3 4
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,43
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz