Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věřím, že už je v tom country nebi, o kterém se mu zdálo a že Hoffman v té knize nebyl jen Dustin.

1 0
možnosti

V první chvíli mě ta zpráva zarazila a říkala jsem si - no tak to tady mohl ještě pobýt déle. Jenže jsem asi nějak zamrzla a vnímala jsem Mirka Hoffmana pořád jako stejného "zelenáče" jako před lety. Když jsem zjistila, kolik let mu bylo, tak jsem to přehodnotila, dožil se pěkného věku. Pro mě ale zůstane pořád tím Mirkem Hoffmanem s krásným hlasem hlavně z doby mého mládí, z Greenhornů. Hlavou se mi honí vzpomínky na tátu, který mě k téhle hudbě přivedl, na chalupu, na spoustu táboráků a akcí s kamarády, na naši první kapelu......... no jo zase další kousek se odloupnul a je pryč, takovej je život.....

2 0
možnosti

Na takové zprávy se reaguje moc těžko. Každý jeho text je příběh sám o sobě a zaujal by i bez hudby. Ve spojení s hudbou je to neopakovatelný zážitek.

Nyní už zřejmě rozmlouvá s Dívkou s vlasem medovým.

4 0
možnosti
Foto

J11a13n 27P89e15c22h90a

12. 3. 2019 22:36

Hezká vzpomínka, díkyR^

3 0
možnosti

Pastor z Little Fort, Marion Lee, skvělý písněR^

2 0
možnosti

Dobře napsaná vzpomínka. Děkuji za ní. Jenom - Žlutá kytka usychá, nikoli vysychá. Na každý pád to slovo v názvu písničky není.

2 0
možnosti

O92t53a 32K78i70n43c

12. 3. 2019 20:34

Dík za blog a vzpomínku. Zprávu o jeho smrti jsem se dověděl ráno na FB a dost mě ta zpráva dojmula. A taky dík všem níže uvedeným diskutérům za jejich hezké příspěvky.

0 0
možnosti

R35a14d42e86k 38J55a44r21o97š

12. 3. 2019 19:42

"Sám Bůh mává na mne "Pojď sem,

sedmej den strávíš odpočinkem",

a tak ráno začal pro mě nekonečně sedmej den..."

Šest dní na silnici jsem měl od něj nejraději R^

5 0
možnosti

R54a47d96e25k 67J43a88r28o45š

12. 3. 2019 19:52

A teď jsem si uvědomil, že LP "Greenhorns 72", na které je ta písnička "Šest dní na silnici" byla úplně první moje gramofonová deska, kterou jsem si já osobně za své našetřené kapesné koupil :-)

2 0
možnosti

J54a13n 50R49á80ž

12. 3. 2019 19:27

Hezky napsáno. Mne také zpráva o odchodu Mirka Hoffmana moc zarmoutila. Vzpomínám jak po založení ryzí country kapely White Stars zapracoval s Tomem Linkou, Honzou Vyčítalem a Pepou Šimkem z Greenhors na nahrání první české LP s country hudbou "Písně amerického západu", která se stala pro nás čundráky nadějí, že "country" už nebude cenzurováno. R^

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS