Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Trefná pravda!

U Petříka si kladu otázku, zda jde o trolla nebo psychopata. Systematicky hlásí protichůdné názory! Proč asi?

:-)

3 0
možnosti
Foto

Měl byste být rád, že to dělají....;-)

0 4
možnosti

Náboženství se nevěnuji, ale nebyl údajný Ježíš Žid, který se měl nechat pokřtít?

0 0
možnosti

A co Vám na tom vadí? :-)

0 0
možnosti

Vy nevíte jaký je rozdíl mezi církví a náboženstvím? 8-o

2 1
možnosti

Tak kupříkladu já - Ježíše ctím, ale fráterníky nesnesu;-€;-D. Zkuste to nějak pojmout, pane Zieglere;-).

2 4
možnosti

Takže pan Petřík je vlastně taky křesťan.

Ježíše ovšem nestačí jen ctít, musíte v něj věřit, ale to jen tak mimochodem

6 0
možnosti

Na Šavla-Pavla se odvolávalo mnoho nomenklaturních pracovníků, kteří po listopadu 89 vyměnili plášť. Jenže změna názoru u Pavla znamenal, že se stal nežádoucím, byl vězněn, bičován, nakonec byl sťat. Naproti tomu těm, kteří se na něho odvolávají, změna názoru přinesla jen prospěch. Lze tedy vyslovit pochybnosti o její opravdovosti.

6 0
možnosti

J49o39s84e87f 16N65i87k14l

11. 6. 2019 20:30

...jsem ateista, jsem tedy nepřítel křesťanství?...Bibli mám doma, je to literární skvost a v některých částech je plný lidskosti a moudrosti i s nejstručnějším a zatím nejlepším kodexem mravnosti všech hist. dob v podobě Desatera...poznal jsem mnoho nevěřících, kteří se chovali mravněji než mnozí věřící...kamkoli přijedu obejdu a vejdu do kostela, je to součást naší kultury počínaje výtvarným umění a konče třeba architekturou...přesto jsem pro zdanění církevních restitucí....ale to byste nepochopil...a pane autore, vy jste křesťan?...

1 8
možnosti

"zatím nejlepším kodexem mravnosti všech hist. dob v podobě Desatera" - systém, kde 'nezabiješ' je až na pátém či šestém místě, mi připadá dost barbarský.

1 3
možnosti
Foto

A84l23e93š 12M48e91r89t81a

11. 6. 2019 19:53

S tím zneužívaním, máte absolutní pravdu Ač nejsem křesťan, tak všude kde chodím šířím konspirační teorii, že Kristus byl první komunista.:-)

3 6
možnosti

P80e25t23r 30B78u20r64i90a71n

11. 6. 2019 20:04

Protože jste ho nepochopil, to je jednoduchý...

4 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz