Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Né, že bych haněl řidiče MHD, resp privátních dopr.podniků,bo těžký život v létě v zimě a na našich silnicích, to už je samo o sobě horor.

jeden mě však zaujal..občas jsem jezdil vlakem a spojení mezi mou vískou zajištoval bus místního přepravce. Přijel vlak a bus již čekal, - 10 C, vítr fouká, z vlaku jsme nikdy přehřátí nevystoupili. Takže skočíme do busu a ohřejem se tam (bo motor busu jel) a pak doma.

Jenže do odjezdu bylo 15 minut. Pan řidič nesvačil, ani nečetl,jen si vychutnával, jak tam dav cca 8 lidiček vybruje a minutku před odjezdem pristavil svůj bus. Pravda je, že si z nás nikdo netroufl nic namítat po příjezdu,bo by nás třeba ještě vyhnal. naštěstí jsem se poté potkával s více empatickými řidiči,než byl on. Na druhou stranu, třeba jen dodržoval předpisy;-D;-D;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,68
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz