Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já to už uváděl, jak to bylo s podpisem petice za propuštění Václava Havla, na jaře 1989. Jistý pracovník podniku přirozeně pečlivě poslouchal zahraniční rozhlas, a jakmile se tam objevila jména petentů, ihned je nahlásil na příslušné ministerstvo a to se obrátilo na příslušný podnik.

Nu a příslušný náměstek si provinilce svolal na kobereček. Nicméně - protože měl jakousi předtuchu, zašeptal - "já bych to za jiných okolností také podepsal....a dávejte si pozor, chlapci..."

Provinilci odcházejíce poněkud schlíple byli obveseleni jedním, který pravil: "Jen aby nás na podzim nepozval na vínko a na chlebíčky."

R^

2 1
možnosti
Foto

Věřím, že i Vás. A po čase jste asi i společně privatizovali;-)

1 0
možnosti
Foto

Když ono nebylo co. Leda pro Sběrné suroviny.

1 2
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz