Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Mám s rusy v Turecku stejné zkušenosti jako Vy. Nicméně pokud chcete své zážitky ještě umocnit jeďte příště do Turecka do hotelu plného norů,dánů a švédů.

4 0
možnosti
DH

Já tedy loni v září byl na zájezdu v Číně a 3 noci jsme v Pekingu strávili v hotelu kde byla řada cizinců, shodou okolností i se zájezdem Dánů, ale i Rusů a nebyl tam s nimi žádný problém.

Dokonce večer jsme museli chodit na cigáro do prostor před hotel, protože uvnitř bylo kouření striktně zakázáno. A zde se pohybovalo dost lidí a tak jsem se potkal s jedním Dánem a jeho německou manželkou a pak jsme se pravidelně večer scházeli a byla s nimi docela zábava.

Ale byli tam i jiní, dokonce jedna velmi pěkná mladá dáma, která se sice chovala poněkud zdrženlivě, ale když jsem byl zvědav a zeptal se odkud je tak mi to řekla, i když si již přesně nepamatuji z kterého státu Jižní Ameriky pocházela.

Ono prostě záleží jaké máte štěstí, či naopak smůlu koho v danou chvíli potkáte

2 0
možnosti
ZH

Úplně stejná zkušenost z Bulharska.

1 0
možnosti
KM

Tam, tedy Bulharsku, se ani moc nedivím.

Jen je složitější poznat kdo je turistou z Východu, a kdo místní. Snad jen ti východní jsou lépe ohozeni a mají víc peněz, ale jinak písmo mají stejné, řeč a chování mnohdy též podobné...,

...snad je lze od sebe rozpoznat jen, že při souhlasu kývají hlavou do strany, a při nesouhlasu naopak oproti civilizovaným oblastem nahoru a dolů.

1 0
možnosti
MV

Doma musej držet hubu a krok, tak se realizujou mimo hranice "ródiny". Lepší je na dovolených pronajímat byty. S hotelama je to často na stiru i z důvodu, který jste popsal.

1 0
možnosti
KM

Ale to se divím, že se plahočíte do takových dálav za těmito nepříjemnými zážitky, když jako správný ajznboňák byste se tomu mohl snadno vyhnout.

A navíc byste České Dráhy, kde jistě máte slevy výhodnější než ti všelicí penzisté, podpořit a stáhnout si aplikaci „Vlakem na výlet“, kde můžete vybírat ze stovek různých výletů, neřešíte problémy. Ve vlaku si můžete popovídat, nasvačit se nebo jen tak odpočívat.

...ba dokonce pokud jste toho schopen, a já věřím, že Vy ano, pak byste v klidu a čistotě prostředí kupé mohl vymýšlet všelijaká témata kterými nás tak tradičně bavíte a poučujete.

4 2
možnosti
Foto

Co to má společného s tím, že Rusové se neumí chovat?

5 0
možnosti
DH

Mám známého, který dělá revizora MHD v Praze a ten nějak jednou při posezení v hospodě vyprávěl zážitky. A pokud se údajně týká cizinců, tak nejproblematičtější prý jsou při zjištění a časté jízdy bez platné jízdenky dle jeho zkušeností Korejci, (s výjimkou těch ze Severu, které údajně snad nepotkal) kteří by si koleno raděj vrtat nechali a dokázali dělat neuvěřitelné komediální až hysterické scény, než by pokutu zaplatili.

Ale ještě uvedl, že pokud někdo z cizinců vytáhl a předložil cestovní pas, tak pokud to byl doklad zajímavě fialově-zlaté barvy vystavený v Izraeli, pak jak nám řekl, vždy dopředu věděl, že ve všech těchto případech se to neobejde bez asistence Policie ČR.

4 3
možnosti
Foto

Vy už jste s tou nenávistí vůči všemu židovskému jednak trapný a asi i nemocný...8-oRv

2 1
možnosti
DH

No ale ani řada Čechů, zvláště po otevření "opony", nějak při zahraničních cestách svým chováním moc naši vlast v zahraničí příliš nereprezentovali.

Proto na dovolené jsme jezdili raději sami a do míst, kde nebylo příliš spoluobčanů. Jednou jsme navštívili ostrov Ischia a když jsme dojeli do hotelu, poté co jsme zajeli omylem do centra Neapole, kde jsem měl ze zdejšího provozu nejhrůznější řidičský zážitek života a snad zázrakem se mi podařilo projet toto město bez škrábance, nám recepční na hotelu řekla, že musíme chvíli vyčkat, než bude připraven pokoj. Mohli jsme zůstat na recepci, nebo abychom si zde nechali zavazadla a zašli si do restaurace, kde máme rezervován stůl, shodou okolností s jiným českým párem, který je zde také. Toho jsme využili a náhodou ten starší pán s paní tam v době po obědě ještě byli a tak jsme přisedli. Já si objednal pivo, které jsem po tom zážitku z jízdy v jižní Itálii vypil na jeden zátah a hned si objednal další, které už jsem si poté vychutnal.

Při objednávce druhého, jsem si všiml, že spoluobčan jen nasucho polkl a nevěřícně zíral. Když si povšiml, že jsem se na něj zahleděl v obavě, zda mu něco není, tak pronesl, "Pane víte kolik tady to pivo stojí?". Na to jsem mu po pravdě odpověděl, že nevím, ale je mi to docela jedno, neboť mám žízeň a jsem na dovolené a tak si ji chci normálně a bez stresu užít.

Nicméně naši spoluobčané, nevynechali jedinou příležitost při snídaních a obědech odnést vše, co bylo zadarmo s rádoby vtipnými poznámkami ve smyslu, že si to přeci v ceně pobytu již zaplatili. Náš stůl byl, jako jediný, vždy při odchodu dokonale vyprázdněn, že snad zde nezbyl ani drobek od pečiva, či kapka vody v lahvi, která byla též pro strávníky zdarma a kterou jsem těmto chudáčkům spořivým věnoval i za sebe, který jsem si dával pivo, byť nebylo v ceně. A na večeři, která nebyla v ceně již nechodili s tím, že by s plným žaludkem špatně usínali.

Patrně Májka, nebo Landčmíd, který si přivezli žaludek neplnil a mohli usnout...

4 2
možnosti
Foto

Ahoj, souhlasím, setkal jsem se v zahraničí přesně s tím samým. A bohužel, bandy Rusáků už okupují i mou domovinu, v rámci arnb okupují byty na Jarově a "piknikují" (rozuměj dělají binec, opilí tam vyřvávají, ničí trávu i stromy...) v přilehlých parcích.

4 0
možnosti
DH

No, já jednou jsem nastupoval do letadla za několika takovými pány s mohutnými licousy, v tmavých oblecích a nevkusných širokých kloboucích, které poté sňali z hlavy až po delším a důkladném upozornění personálu. A jak to kolem nich zavánělo, bylo skutečně neskutečné, že jsem litoval, že ty sáčky které jsou k dispozici až na palubě, nedávají již v nástupní hale letiště. A to nemám naštěstí výrazné vyvinuté čichové orgány, ale i přesto mi žaludek poskakoval a onoho sáčku bych možná využil.

Naštěstí jsem měl letenku s číslem sedadla poměrně dost daleko od nich, ale litoval jsem všechny, kteří měli tu smůlu byli poblíž.

...jó, a rusky rozhodně nemluvili.

3 3
možnosti
AL

Každému přeji, ať je jeho článek ve výběru a má vysokou karmu.

Ale teď jsem rád, že tomu tak není. ---

.

Ruští nevychovanci by neměli cestovat za hranice. Trochu to zavání ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stačí si dosadit místo Ruský, Němečtí, Černoští ,Židovští, Romští atd.

No nevím, kdyby tyto články prošly.

.

7 6
možnosti
Foto

Miluji svobodu a demokracii!

5 0
možnosti
  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,80
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz