Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte-li důkazy, podejte oznámení policii a může být i anonymní - viz Čapí hnízdo.

2 0
možnosti
MV

Měl byste se už konečně smířit s výsledkem voleb...

2 6
možnosti
VR

Vy na to jdete tak nějak po zemanovsku, že? "Já jsem teď vyhrál volby a vy, co jste mne nevolili, teď musíte až do příštích voleb držet hu..!"

3 0
možnosti
PL

P55e23t72r 64L79a16n78g31e35r

5. 11. 2019 13:53

Asi tak, staré, ale pravdivé:

Magistrát vypsal zakázku, k výběrovému řízení se hlásí tři firmy:

Ukrajinci - nabízí cenu 250.000

Němci - nabízí cenu 1.000.000

Česká firma - cena je 2.250.000

------------------------

Zakázku získá nakonec česká firma - 1.000.000 pro firmu, 1.000.000 pro úředníky a za 250.000 to udělají Ukrajinci

------------------------------------

Jinými slovy nic překvapivého nepíšete, tak to tady v Česku chodí už od nepaměti, nebylo to jiné ani za komančů

Jen se mění politické struktury, které sají ze státního cecku

3 0
možnosti
MB

Jste prostě nenapravitelný ! Tady se koná to lépe a již na to dokonce existuje papír ! Ve své necitlivosti se opíráte o Jermanovou, matku nebohou ! Svědomitá žena pro blaho nás všech učinila již mnoho dobra ! Například ty hudební komise za 50.00 Kč měsíčně - Slitovala se i nad nebohostí vlastního muže a přidělila mu zadarmo vozidlo! Teď Vám Jene, zase vadí jakési cesty ! Cesty, pravda, jsou nevyzpytatelné ! Před nedávnem zesnul Božský Kája. Napravte se ! Vzpomeňte jeho hit - Je nebezpečné dotýkat se hvězd ! ... :-)

2 0
možnosti
PS

Tak a teď si vemte, že je to jem vrchol ledovce u jedné SÚS v jednom kraji. A co u těch dalších SÚS v dalších krajích. Raději na to ani nevědět kolik se tako promrhá peněz daňových poplatníků. ANO bude líp ;-€;-€;-€

4 0
možnosti
Foto

Ale jděte. Za to nikdo nemůže. Vemte si Ratha, taky za nic nemohl. Já myslím, že to bude tím Středočeským krajem. Ten je zakletý. A v tom to je. Ti úředníci jsou jen obětí systému, který jim vnucuje prachy a oni chudáci nemohou odmítnout. A hned je LÍP :-).

3 0
možnosti
JR

J26a10n 47R36i82c22h85t76e10r

5. 11. 2019 12:17

Je tomu asi dvacet let, co mi jeden podnikatel ve stavebnictví vysvětloval, že nemůže postavit kvalitní silnici, protože "já za tu zakázku samozřejmě musím někomu něco dát. No a jednorázová platba samozřejmě nestačí, takže to musím postavit tak, aby se ta cesta musela tak za dva roky opravovat a ten, kdo to schvaluje, z toho měl další "příjem". Jinak už nikdy žádnou zakázku v kraji nedostanu, což je pro někoho, kdo se specializuje na stavbu silnic, likvidační".

Jsem přesvědčený, že některé věci se ani po dvaceti letech moc nezměnily.

2 0
možnosti
JZ

To já vím, také ho už mnoho let kritizuji. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 3315
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 1811x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz