Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neonacistické a antisemitské nálady podporuje Rusko snad ve všech evropských zemích. Hodí se mu cokoliv, co způsobuje neklid a potenciální rozvrat. Je to součást jejich hybridní války, kterou vedou proti Evropě.

Ovšem nihil novi sub sole. Carská tajná policie dělala prakticky totéž. Viz její podvrh, tzv. "Protokoly siónských mudrců".

0 0
možnosti

Aeronet je jeden z padesáti štvavých proruských serverů u nás štěpící společnost v zájmu ruské hybridní války. Typický projevem jsou lži, desinformace, fake news, verbování k závisti a nenávisti, verbování k nenávisti některých politiků. A tak mne Vaše informace nepřekvapuje. Články z Aeronetu rozesílají především komunisti a starší, ruskou hybridní válkou zpracovaní, staříci a stařenky. Na Aeronetu již se dávno zbavili typické štvavé sovětské propagandy. :-)

5 0
možnosti
Foto

Jenom nevím, jestli se reálný vliv takových stránek drobet nepřeceňuje. Myslím, že komunisté (bývalý komunista je pro mne kontradikce jako bývalý černoch) se nemění a měli by stejně zcestné názory i bez těhle rusáckých stránek. A pokud je někdo hloupý, pak před hloupostí ho nic neochrání snad jen anděl strážný. Pokud do něj budeme hučet, spíše se zatvrdí ve svých bludech. A co tedy nesnáším jsou slova "fake" , "gender" a "hate" , myslím, že čeština je dost bohatý jazyk, aby se obešla bez těhle zpotvořenin (maně si vzpomínám na analogické potvoření mateřského jazyka slovy jako "chozrasčot" "rozborka").

5 0
možnosti
Foto

Mohl bych poprosit o přesnější odkaz na ten článek na Seznamzprávách. Nic jsem tam nenašel.

1 4
možnosti

Tak já jsem hledal rovnou na tom aeronetu. A je to tam.

3 0
možnosti
Foto

Anonymní vydavatel a anonymní autor... hnusné svinstvo, které bohužel dost lidí s nadšením hltá....

12 1
možnosti

J71a77n 12K72o74z50á22k

19. 12. 2019 22:05

A jak to víte? Neznám nikoho, kdo by nějaký Aeronet četl.

2 1
možnosti
Foto

Alespoň se takovými nehoráznostmi demaskuje

4 0
možnosti
Foto

Aeronet nečtu, nejspíše na rozdíl některých našich spoluobčanů, kterým každá podobná pitomost šimrá podbradek. Myslím, že každý, kdo má absolvovánu aspoň obecnou školu, musí pochopit, že tuhle kravinu nemůže myslet vážně ani ten hlupák, který ji vypustil.

Ale jinak máš pravdu, Der Sturmer jako vyšitý. R^

10 1
možnosti

Za to vy pane doktore, vypouštíte kolikrát do éteru věci, za které by se nemuselo stydět ani Rudé Právo. Domněnky, nenápadné naznačování, že ti co s Vámi nesouhlasí jsou tupci apod. Je to Váš problém. Vy s tím žijete. Jak si to jednou srovnáte před Bohem je ostatně Vaše věc.

6 10
možnosti

Nevím, neznám, nečtu tyto weby. Nicméně mám jednu poznámku. Označení neseriozní, dezinformační vede k tomu, že to vzbudí v lidech zvědavost. Proto je lépe s těmito weby vést diskuzi na základě faktů.

Jeden čas iDnes přebírala články z the guardian, což je také takový dezinformační web, který se tváří seriozně. Paradox pak byl, když se ukázalo, že takový daily mail má mnohem přesnější informace a objektivnější zpravodajství.

3 4
možnosti

J45a26n 92Z48i89e12g55l63e85r

19. 12. 2019 17:15

Já se tomu snažím vyhýbat, ale tohle mě hodně vytočilo. Rv

5 2
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,78
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz