Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já chápu přítomné, že jsou zastánci nenásilí, je třeba respektovat zákon a tak to má být. Jenže....

Před několika lety jsme měli problém s putujícími feťáky, kteří se zabydleli v těsné blízkosti. Když mne nikdo neobtěžuje, tak si ho nevšímám, když mě smažka z uctivé vzdálenosti obdaruje výrazem sem nenapsatelným, tak se jen usměju. Jenže když tohle začali uplatňovat na manželku a začal jsem mít podezření, že tělesný kontakt nemusí být daleko, zašel jsem k policajtům a nahlásil to. Oni mi řekli, že dokud se nic nestalo, tak nic nemůžou, což chápu, ale mimo záznam mi řekli, že z minulého místa dotyční feťáci odešli, když si místní už nenechali líbit jejich roztahování a začali být důrazní - podrobnosti mi odmítli.

Po nějaké době opravdu začali manželce nadávat u domovních dveří a ve čtyřech být blíž a blíž. Když jsem přišel, zřejmě s brunátným výrazem, tři odběhli a statečně nadávali z povzdálí, jen jeden se nějak zapomněl a nadávky soustředil na mne a udělal cosi, co by se dalo hodnotit jako napadení, což zakrátko pochopil, že bylo nemoudré. Druhý den, krásná sobota dopoledne, ale před domem tři postavy a jeden se šroubovákem v ruce křičel, že jde pomstít kamaráda a bodal do dveří (pokud jste čekali, že jsem na ně vyběhl, jste vedle:-)). Zavolal jsem 158 a asi za 6 minut přijeli těžkooděnci, mechanika zpacifikovali a později jsem se dozvěděl, že byl zkráceně odsouzen.

A od té doby už se neobjevili.

Stále chápu vaše odmítání násilí, ale jinak by tu možná byli dodnes a sousedi by se už přestali bát vycházet, protože by nevycházeli vůbec.

A poučení, jako v každé bajce?

Každý nechť si odvodí sám. :-)

4 0
možnosti
PL

To je tak roztomile vymyšlený blábol, že musím karmovat. Upřímně musím karmovat. A opět je vidět, že i ve vymyšleném příběhu fandíte, těm co dělají v reálu párty bez roušek, aby se pobavili. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
LT

Jo, přečetl jsem si příběh ještě jednou a....

Jenomže tento magor na nás zavolal policajty. Nic se nestalo, jeden ze sousedů je právník a tak jim to vysvětlil. Asi poldům řekl, že pokud nemají soudní příkaz, tak za námi nemůžou. Oni se sebrali a odjeli.

Zdroj: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=749131

Ehm, jsou dvě varianty. Policisté jsou naprosto neschopní takovouto blbost dotyčnému okamžitě vyvrátit, nebo si vážený pan Ziegler hraje na Hanse Christiena Andersena.

Protože argument, že policie potřebuje soudní příkaz ke vstupu na soukromý pozemek, pokud na něm dochází k porušení zákona by dokázal okamžitě rozporovat i právní laik. Naopak, pokud by se takto policie doopravdy zachovala, pak by se sama dopustila porušení zákona.

1 0
možnosti
JS

teď by si Karel mohl vyšlápnout na Piráty

3 0
možnosti
Foto

Já myslím, že na vině bylo tričko s Ortelem.

12 0
možnosti
Foto

I94v13a52n 20M86a26r66e39k

7. 4. 2020 6:57

Pane Černý,bingo;-DR^

2 0
možnosti
LT

„Tady v Budějcích nejsme zvyklí na to, aby se lidé udávali kvůli prkotinám. Možná tam někde na severu, ale tady ne. Kdo tady chce žít bude se muset naučit respektovat naše pravidla. Jinak bude mít problémy.

Zdroj: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=749131

Jo, tak to už pak vysvětluje vše. Z mého pohledu. Nejsem povinen respektovat něčí pravidla. Jsem povinen dodržovat zákony dané země, nařízení úřadů a tak dále. Ale rozhodně nejsem povinen dodržovat pravidla nějaké partičky co si myslí, že mohou vše. A pokud dotyčný si myslí, že chodit bez roušky a pořádat si party byť na soukromém pozemku je prkotina, tak to pak ano. Jen jak někdo napsal níže, gratuluji jim k tomu, že se jim podařilo vyřešit problém s infekční bezpříznakovou metodou.

Ale už nějak začínám chápat pane Zieglere, odkud máte to vaše můj blog, má pravidla. Na druhou stranu, musím souhlasit s vaším odstavcem, že pokud si myslíte, že vás někdo ohrožuje, je na místě trestní oznámení. Ano, proti tomu nemám ani slovo, naopak takový postup schvaluji.

P.S. Hm, takže Karel sice to ví, dokáže si to zjistit a je to určitě pravda. Hm, jo, takovejch jsem viděl jít k soudu hromadu, když se pak zjistilo, že ty jejich pravdy jsou jaksi nepravdy.

P.P.S. Jsem rád, že to Karel vidí jinak. Doufám že si na svá slova vzpomene, až to taky někdo uvidí jinak a po Karlově první ráně šáhne po zbrani. Budu zvědavý, jestli v té chvíli si bude stát za tím, že někdy jsou takové výchovné metody potřeba.

P.P.P.S. V jedné věci má asi Karel pravdu. Sice porušili, ale neohrožovali. Já jsem pro. Ať se takhle lidé klidně scházejí. Ovšem. Prokáže se někomu z nich nakažení koronavirem? Nezájem, zaplať si kompletně léčení, do poslední koruny. Nemám s tím problém.

14 0
možnosti
JZ

Karel chodí ozbrojen pistolí. :-)

0 0
možnosti
Foto

I51v43a67n 95M59a69r37e83k

6. 4. 2020 20:26

Krásná pohádka, za to zasloužená karma. 8-o R^

3 0
možnosti
JK

;-D;-D;-D

Vzpomně jsem si na citát z Járy Cimrmana: "Honzo, ty tvoje bulíky... už zase nám je věšíš na nos".

13 0
možnosti
PV

Tak to mě zase první naskočilo - "V Českých Budějovicích by chtěl žít každý! "

7 0
možnosti
LH

Můžu se zeptat - jak to kruci víte, že nikdo mezi těmi sousedy nebyl pozitivní na koronavirus - pošlete to hned na WHO nebo aspon na ministerstvo zdravotnictví - vyřešili jste problém s infekční bezpříznakovou dobou..... a oni si s tím lámou hlavu...

9 0
možnosti
JZ

Já to nevím. To tvrdil Karel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz