Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A za jaké? ;-D

Každý normální bloger by tuhle hovadinu už dávno sám dobrovolně stáhnul.

1 1
možnosti

Proč to tajíte, když asi víte, že to byl Putin.

3 0
možnosti
Foto

Vy byste snad trumfnul i McCartyho blahé paměti.

7 0
možnosti

Bobliga z Edelstadu

2 0
možnosti

Tušil jsem kdo první z blogerů přijde s tímto totálním nesmyslem a "jasnými" důkazy a pan Ziegler mě opět nezklamal. ;-D

7 2
možnosti
Foto

Pane Zieglere, tentokrát už opravdu blbnete na kvadrát. Zkuste si alespoň ověřit fakta. Ta Ruská loď neplula do Libanonu ani tam ledek nevezla. Ta zásilka byla určena jinam, nicméně loď měla poruchu a byla nucena zakotvit v přístavu v Libanonu. Náklad byl zabaven následně libanonskými úřady a je v tuto chvíli naprosto nedůležité, proč k tomu došlo a jestli onen podnikatel někomu něco dlužil. Důležité je, že bylo povinností Libanonu uskladnit takto rizikový materiál tak, aby nedošlo k jeho zneužití nebo, jako nyní, k výbuchu. To libanonské úřady neudělaly a proto ta vina není na straně původního majitele ale jednoznačně na straně Libanonu.

Vaše snaha poukazovat na problémy je sice chvályhodná, ale účinnější by bylo, kdybyste poněkud obrousil vaší nenávist vůči všemu, co pochází z Ruska. Je to až moc zjevné a to že občas uvedete že máte Rusy rád a že vám je jích líto, na tom nic nezmění a málokdo tomu uvěří, když píšete tak, jak píšete.

25 1
možnosti

J14a56n 10R74á29ž

6. 8. 2020 16:47

Čekal jsem, kdy a kdo napíše podobnou ptákovinu. Dočkal jsem se!Rv

11 0
možnosti
Foto

Já vidím viníka v systému, který náklad zabavil a pak se o něj staral tak až vybouchl. Tedy stát.

Kdo by chránil lidi před výbušninami když ne stát ?

3 0
možnosti

Já patřím k ostrým kritikům jak Ruska, tak i Evropské unie.

Ale za tohle nemůže ani Rusko, ani Evropská unie.

V Libanonu bouchlo něco, co už tam řadu let skladovali. Ať už se totam dostalo za jakýchkoli okolností a jakýchkoli pdomínek, tak bylo dost času na to, aby se všechno prověřilo a aby se přijala odpovídající správná opatření.

11 0
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,77
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz