Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takhle funguje přímá demokracie...

3 1
možnosti

J55i25r27i 45P26i25l98n38y

25. 9. 2020 7:36

Takže je podle Vás nedemokratická i ODS a ČSSD, protože dělali to samé, že?

1 3
možnosti

Ne, ODS pouze vyměnila některé členy nikoliv celou kandidátku a také neznám situaci, kdyby ODS z Prahy odvolala celý krajský výbor.

3 0
možnosti

P79e67t85r 64B36u28r20i36a63n

24. 9. 2020 23:03

Pane Jene, shodou okolností mám kamaráda bývalého provinčního politika za SPD. Pět let za ně horoval a dělal všechno možné až mi s rozčarováním a naštváním řekl přesně to, co popisujete ve svém blogu. SPD je elaborát toho, co se Okamurovi nepodařilo dovést až do konce a Babišovi ANO. Tedy totalitní strana jednoho vůdce za účelem uchopení moci.

(skromně se musím přiznat, že některá hesla SPD jsem vymyslel a formuloval já, ač tu stranu nemám rád. Ale když oni jsou tak naivně hloupoučtí, že např. na jejich hlášku: ochráníme nepřizpůsobivé ulice, jsem musel zareagovat a na celostátní konferenci SPD byla moje úprava přijata jako jednotná pro všechny.)

Pozdravuji tímto ČB

2 2
možnosti

Krásně svoji inteligenci prokázal člen SPD v předvolební debatě, kde se postavil proti inkluzi a současně ji chválil! :-)

1 0
možnosti

R^

Je to pozoruhodné, ale když vidím Tomio Okamuru, vnímám knírek pod nosem a nad čelem patku doleva. Proč?

:-)

6 4
možnosti
Foto

I13v38a63n 69M80a67r89e88k

24. 9. 2020 20:07

Sleduji už delší dobu, jak na jihu Čech trpíte pod okamurovskou knutou . Nechcete emigrovat zpět do své domoviny, konkrétně k nám na Valachy, 8-o

0 4
možnosti
Foto

I35v88a60n 48M80a78r34e88k

24. 9. 2020 20:08

Pardon, chybí . . . . . . "?" . . . . . R^

0 0
možnosti

Tak KSČM máme už za sebou, nyní je na pranýři SPD, takže už zbývá pouze ANO, příp. ČSSD.

Ještěže tu máme tak uvědomělé blogery, kteří přesně dokáží poradit, koho by lidé měli či neměli volit. Děkujeme. :-)

3 7
možnosti
Foto

vy jste členem SPD, nebo tam máte své konfidenty?

1 4
možnosti
Foto

Podobně to provedla před časem SZ. Kandidáta do krajského zastupitelstva, který měl šanci vyhrát, vyškrtl pan šéf z kandidátky.

3 0
možnosti

Věřím, že tuto divokou partaj budou ignorovat nejen Jihočeši, ale i rozumní voliči z jiných krajů. Vím, že u nás na Vysočině mají šanci na slušný výsledek asi jako jamajský bob.

5 0
možnosti

U nás v jižních Čechách taky.

4 1
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz