Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

A o tomhle víte?

Je to v podstatě totéž, jen převedeno do jiného sportui, tedy to toho mého, který jsem v mládí hrával závodně, i když jsem nikdy nic velkého nevyhrál:

Írán zakázal 16letému šachovému velmistrovi hrát proti Izraelcům. Proto si změní občanství

Zdroj: https://www.lidovky.cz/sport/ostatni-sporty/iran-zakazal-16letemu-sachovemu-velmistrovi-hrat-proti-izraelcum-proto-si-zmeni-obcanstvi.A191225_150126_ln-sport-ostatni_lar

3 0
možnosti
JZ

Děkuji za upozornění pane Beneši.

1 0
možnosti
JZ

Příspěvky mimo téma nebudou tolerovány.n

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JN

J75o10s37e71f 46N65i90k15l

19. 2. 2021 20:26

To je toho...některým sportovců je zase znemožněn start na OH...

1 3
možnosti
DR

A některým jiným zase sice umožněn, ovšem nikoli pod svou vlajkou a dokonce je jim zakázána i hymna, byť se vůbec ničím neprovinili.

3 3
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,54
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz