Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

"může činit kolem 50 Kč" - proč by neměl cestující platit tržní cenu? Že by to pak bylo autem levnější? Tak bude městská doprava auty, ne? Nebo něčím levnějším, než drahým autobusem či drahým vlakem.

Jinak já dojížděl do práce na kole. Bylo to 2× rychlejší, než městkou dopravou, a mohl jsem si pospat déle.

0 0
možnosti
PN

P86e22t51r 45N24e28d46v31ě17d

25. 2. 2021 18:48

Jó máte tam opravdu borečka, toho Dolejše. Proč si nepřipomenout i další jeho moudrá slova.

Ředitel Dopravního podniku města České Budějovice se ostře vyjádřil na adresu chystaných opatření v souvislosti s koronavirem. Na svém facebookovém profilu napsal: „Se*u na nošení roušek. Z***vená vládo, já nejsem ovce. Roušku nosit nebudu!“ Následně na to reagoval, že se takto vyjádřil jako normální naštvaný člověk.

Zdroj: https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/dopravni-podnik-budejovice-status-facebook-slavoj-dolejs.A200820_104132_budejovice-zpravy_mrl

1 0
možnosti
JZ

Na FB ať si píše, co chce. Důležitější je, že pod jeho vedením má DP slušné hospodářské výsledky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz