Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Mne děsí, že u nás velká množina lidí touží po této ruské pseudodemokracii!

:-)

1 0
možnosti
DR

Vida, najednou jsou i novinky.cz dobré. ;-D

1 1
možnosti
JK

Jsem rád, že dorostla do dospělosti generace, která nepoznala ztracenou svobodu. O to víc je nutné připomínat minulost a odhalovat totalitní režimy jinde.

Demokracie jsme my a ve jménu svobody musíme včas odstavit od moci sebestředného asociála co se sám prohlásil vůdcem. Ruský scénář se mi opravdu nezamlouvá.

Dobrý článek, děkuji.

8 4
možnosti
ZZ

Kdo z nás dvou jsme to my ?

;-D;-D;-D

0 7
možnosti
Foto

Ani netušíte, jakou mám radost, že se tyto věci dějí jen v Rusku.

1 4
možnosti
VR

...moloděc, to jste se dočetl v blogu?

6 0
možnosti
ZZ

Stanislav Gros nebyl mocný - byl pouze jmenovaným premiérem.

I u nás jsou desítky lidí mocnějších než premiér a většina z nás o jejich skutečné moci ani vůbec nic neví.

:-)

1 1
možnosti
SB

Ono se to ukázalo třeb při dvou pohřbech v Kočkové rodině - při pohřbu zavražděného Václava a při pohřbu Jana, který zamřel při dopravní nehodě, kterou zavinil.

Kvůli pohřebnímu průvodu byla zastavena doprava na rušné Vinohradské třídě v Praze.

Podle mého mínění to bylo zcela skandální. To by mělo být možné jen při státních pohřbech.

Kočkovi sice mají peníze, já jim je neberu, ale o nějakých důvodech, proč by vnuk hlavy tohoto rodinného uskupení měl mít státní pohřeb, se nich nedá ani vzdáleně mluvit.

On také žádný státní pohřeb neměl, ale kvůli němu byly odkloněny i trasy tramvají. Kvůli soukromé akci jedné rodiny!!!!

Po oficiální právní stránce jsou příslušníci Kočkovy rodiny řadovými občany. Sice mají hodně peněz, ale po oficiální stránce jsou prostě řadovými občany. V této republice jsou denně desítky pohřbů a nebyl důvod pohřeb Jana Kočky nadřazovat třeba nad můj pohřeb, až jednou zemřu já, nebo nad tvůj pohřeb, až zemřeš ty, kdo nyní čteš tyhle mé řádky.

Prostě se ukázalo, kdo má v této republice moc ve svých rukou, přestože mon sám není v žádné oficiální funkci.

8 2
možnosti
VH

Zločinec je Navalnij... tím, že přežil !!

4 1
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz