Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J71a45n 82R94á21ž

9. 10. 2021 17:42

Už jenom za nadpis, si autor karmu zaslouží!R^

1 0
možnosti

Pepa, který žije od výplaty k výplatě asi bude mít smůlu. Aspoň zatím to tak vypadá.

1 0
možnosti

Podle Novinky.cz prý má policie tip - údajně tisícovka nabídnutá voličům, když vhodí do schránky ANO. A T. Okamura už pomýšlí na ministerstvo vnitra aj. a ohřívá si referendum o vystoupení z EU.

0 0
možnosti

J56a91n 88R26á68ž

9. 10. 2021 17:38

Přestaňte pro jednou fantazírovat!Rv

1 0
možnosti
Foto

Copak Petr Pithart. Co je důležitější než současné volby???

0 0
možnosti
Foto

Zatím dobrý. Předběžně výsledky dávají naději že komouši vypadnou

4 0
možnosti

J86a73n 25R14á88ž

9. 10. 2021 17:41

Konečně!R^

Věřím, že už se do Sněmovny nevrátí, ale na druhé straně zde máme novou levici, Piráty a Zelené, a ti budou do svých řad lanařit mladé hloupé idealisty, jak to dělali kdysi velmi úspěšně komunisté.

1 1
možnosti

Jsem příznivec levice a na nikom neparazituji, neboť mám stálou práci na HPP.

0 0
možnosti
Foto

Vašimi slovy: Zasloužená karma.

4 0
možnosti
Foto

Upřímně, pane Zieglere, můžeme spolu často nesouhlasit, ale tento příspěvek je od vás top. Mluvíte mi z duše.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz