Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ To údolí je fakt nádherné. A ještě se to dá vylepšit zastavením se na pečená žebra na Harrachovce.

1 0
možnosti

J94a20n 64M72a70r16e22k

26. 10. 2021 0:53

Pane Zieglere, krásný blog s krásnými fotkami. Zminujete se o tolika všelijakých lodích, co Lužnici a Nežárku brázdily. Také já, blahé paměti v letech padesátých. Na kanoích s přáteli, tábořit se dalo po celém břehu řeky. Začalo se v Suchdole, přes Majdalenu bud na Zlatou stoku či Džungli Staré řeky, přeplout obrovský rybník Rožmberk, na Nežárce Krkavec, Metel, hamerský zámek, a nakonec poVltavě až k Praze. Tehdy tam ještě byly Svatojánské proudy a žádná orlická přehrada...to byla romantika. Dnes už jsem na to moc starej.

3 0
možnosti

A na těch lodích tuhle trasu právě jezdíme. Začátek zaručeně v "Chatkách u Ježka"(Tábor) a konec v Dobronicích(občerstvení na levém břehu, kde dělají výborné krkovice na grilu)R^

1 0
možnosti

Taky jsem si to prošel z Tábora až ke stádleckému mostu. Ta strašlivá spousta chatek těsně vedle sebe podél řeky, mi zůstává v paměti dodnes. Ale pak už to bylo pěkný :-)

1 0
možnosti

Naštěstí jsou chatky jen místy.

0 0
možnosti

Nádhera - proč Vy se zahazujete s politickými výkřiky a novými výklady historie, když tyto témata Vám jsou tak pěkně.....R^

4 1
možnosti

Tento blog se mi líbí, jen vždy lituji, že jsem zrovna tam nebyl, nebo už nemohu zajítR^

1 0
možnosti
Foto

taky jsem se tam toulal:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz